معرفی موتو جی جدید موتورولا با صفحه‌نمایش 5 اینچی اچ‌دی و قیمت 180 دلاری

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
صفحه‌نمایش موتو جی جدید حالا 5 اینچی شده و وضوح آن 720p و از نوع IPS با پوشش محافظ Gorilla Glass است. دو طرف صفحه‌نمایش مانند Moto E اسپیکرهای استریو قرار گرفته که در این محدوده قیمتی در هیچ گوشی دیگری یافت نمی‌شود.



مانند نسل قبلی موتو جی جدید نیز از پردازنده اسنپ‌دراگون 400 با چهار هسته 1.2 گیگاهرتزی Cortex-A7 و پردازنده گرافیکی ادرنو 305 به اضافه یک گیگابایت رم بهره می‌برد. این گوشی با حافظه داخلی 8 یا 16 گیگابایتی عرضه می‌شود که خوشبختانه می‌توانید با کارت حافظه microSD تا 128 گیگابایت دیگر به آن اضافه کنید. قاب پشتی دستگاه قابل تعویض است و موتورولا مانند همیشه قاب‌های رنگارنگی برای آن فراهم کرده است.



دوربین موتو جی حالا 8 مگاپیکسلی با گشادگی F/2.0 بوده و دوربین جلو هم 2 مگاپیکسلی انتخاب شده است. همچنین می‌توانید از دکمه‌های ولوم به عنوان دکمه شاتر دوربین استفاده کنید.موتو جی جدید ابعادی برابر با 70.7 در 141.5 داشته و در باریک‌ترین و ضخیم‌ترین نقطه 6 تا 11 میلی‌متر ضخامت دارد. این گوشی 149 گرم وزن داشته و باتری آن هم 2070 میلی‌آمپرساعتی انتخاب شده است. موتورولا همچنین علاوه بر قاب‌های رنگارنگ باتری خارجی نیز با قیمت 40 دلار برای موتو جی معرفی کرده است.



موتو جی جدید قرار است از امروز با قیمت 180 دلار علاوه بر آمریکا در کشورهای هند، فرانسه، انگلیس، برزیل، اسپانیا و آلمان نیز عرضه شود.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر