معرفی قلم قرآنی

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0

3-1550000.jpg

قلم گویای قرآن بهترین وسیله برای یادگیری و حفظ

خواندن قرآن (سوره – آیه – صفحه – حزب – جزء )خواندن ادعیه مفاتیح . صحیفه سجادیه (عربی و فارسی) و ادعیه حج ,و نهج البلاغه (عربی و فارسی)

قلمی الکترونیک یا همان با قابلیت تلاوت قرآن و امکان تکرار آیات با هدف تسهیل قرائت قرآن کریم . به محض ارتباط صفحات کتاب قرآن کریم با نوک این قلم الکترونیکی، این قلم شروع به تلاوت آیات قرآنی که به آنان اشاره می‌شود، می‌کند.

این قلم الکترونیک، امکان قرائت قرآن برای فرد را فراهم می‌کند و به منظور حصول اطمینان از قرائت صحیح، امکان تکرار آنچه را که فرد آن را می‌شنود نیز وجود دارد.

کتاب مقدس قرآن کریم که همراه این قلم می باشد دارای فونتی زیبا است که در صفحات آن بصورت شبکه ای نامرئی کد گذاری صورت گرفته است لذا با لمس قلم در آیه مورد نظر کد مربوطه را خوانده و بعد از تشخیص کد ، آیه مربوط به آن کد را می خواند.در صورتی که کاربر نام آیه را با قلم لمس کند ، سوره بصورت کلی تلاوت می گردد.در این قلم تلاوت بشیوه عربی و ترجمه فارسی و انگلیسی . ترجمه به زبانهای دیگر آن درج گردیده است.تلاوت آن توسط اساتید برجسته ای همچون پرهیزگار و منشاوی العفاسی – الغامدی و عبدالباسط تلاوت می گردد و ترجمه آن توسطآیت الله مکارم و استاد انصاریان صورت گرفته است.

با استفاده از این دستگاه شما می توانید با سه گام بهترین شیوه یادگیری و قرائت و حفظ آن را فرا گیرید :

1- نقطه گذاری (لمس)

2- گوش دادن

3- تلاوت کاربر

4-تکرار به تعداد دلخواه

صدای تلاوت توسط یک بلندگوی تعبیه شده بر روی قلم بصورت واضح شنیده می شود و در صورت تمایل می توان با نصب هندسفری از آن استفاده کرد.

مشخصات
icon_sad.gif
کیف چرمی و برزنتی بسیار شکیل همراه کتب قرآن و مفاتیح و دو دفتر چه با طراحی فوق العاده زیبا)

1- جنس بسیار فوق العاده قلم بهمراه باطری

لیتیوم و بلندگوی نصب شده بر روی آن

2- خواندن متن آیات با لمس قلم

3- خواندن کل سوره با لمس نام سوره

4- صدای اسپیکر قوی

5- قابلیت نصب هنسفری (بصورت هدیه در جعبه قرار داده شده است)

6- طراحی ظریف

7- خواندن فایل های صوتی با پسوند Mp3
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر