معرفی فبلت 6 اینچی آلکاتل OneTouch Hero 2 با بدنه فلزی و قلم استایلوس

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
دیگر فقط کمپانی‌های مشهور و معتبری مانند اچ‌تی‌سی به ساخت گوشی‌های فلزی اقدام نمی‌کنند. اخیراً کمپانی آلکاتل نیز فبلت جدید خود OneTouch Hero 2 را با بدنه فلزی، قلم استایلوس و سخت‌افزار قدرتمند معرفی کرده است.



صفحه‌نمایش 6 اینچی IPS این فبلت وضوح برابر با 1920×1080 پیکسل داشته که تراکم پیکسلی 360 پیکسل بر اینچ را باعث شده و توسط شیشه ضدخش Dragontail محافظت می‌شود. پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک MT6592 به همراه دو گیگابایت رم نیز نیاز اکثر کاربران را رفع می‌کند و از نظر اتصال نیز تمامی اتصالات روز دنیا مانند 4G LTE، بلوتوث 4، WiFi Direct و GPS برای آن در نظر گرفته شده است.



حافظه داخلی OneTouch Hero 2 هم 16 گیگابایتی است که می‌توانید آن را از طریق کارت حافظه microSD گسترش دهید. باتری 3100 میلی‌آمپرساعتی این فبلت به ادعای آلکاتل برای 380 ساعت استندبای کافیس است و دوربین 13 مگاپیکسلی پشتی نیز قابلیت‌هایی مانند لرزش‌گیر اپتیکال OIS و HDR را به همراه آورده است. دوربین جلو نیز 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که در گرفتن سلفی از دوستانتان عقب نیفتید.



رابط کاربری این فبلت با الهام از سامسونگ قابلیت اجرای دو اپلیکیشن به صورت همزمان کنار یکدیگر را دارد و قلم استایلوس آن نیز برای نقاشی و یادداشت اطلاعات می‌تواند مفید باشد. آلکاتل همچنین یک کیس ویژه به نام MagicFlip DJ با این فبلت عرضه می‌کند که با اپلیکیشن خاصی بر روی آن می‌تواند برای میکس آهنگ‌ها و تبدیل شدن به یک دی‌جی به شما کمک کند! کیس‌های دیگری نیز شبیه کیس‌های سری نوت و همچنین DotView اچ‌تی‌سی جداگانه به فروش می‌رسد.



OneTouch Hero 2 قرار است با قیمت 350 یورو وارد بازار اروپا شود.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر