معرفی تبلت ایسر Iconia Tab 10 با صفحه نمایش فول اچ دی مجهز به تکنولوژی Zero Air Gap

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
تبلت های ارزان قیمت خانواده Iconia ایسر مدت زیادی است که در بازار وجود دارند و ایسر هر چند وقت یکبار عضو جدیدی را به این خانواده اضافه می کند. حالا ایسر می خواهد با تبلت Iconia Tab 10 و صفحه نمایش فول اچ دی مجهز به تکنولوژی Zero Air Gap آن ، بازار تبلت‌های میان رده و ارزان قیمت را در دست بگیرد.






تکنولوژی Zero Air Gap به این معناست که فاصله‌ی میان تاچ و صفحه نمایش تبلت بسیار کمتر می‌شود و در نتیجه شاهد تبلت باریک‌تری نیز خواهیم بود. باریکی این تبلت فقط ۱۰.۴ میلی متر می‌باشد. علاوه بر ایجاد نازکی، این تکنولوژی باعث بهتر شدن تاچ تبلت و در نتیجه روان‌تر شدن آن نیز می‌شود. وقتی که این تکنولوژی را با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۲۰۰ می‌سنجیم آن چنان هم صفحه نمایش بدی را در این تبلت شاهد نیستیم.






این تبلت از چیپست MediaTek با چهار هسته‌ی پردازنده‌ی ۱.۵ گیگاهرتزی و دو گیگابایت رم به بازار می‌آید. حافظه‌ی داخلی دستگاه ۳۲ گیگابایت بوده که به لطف درگاه کارت حافظه‌ی جانبی تا ۱۲۸ گیگابایت نیز قابل افزایش است. متاسفانه ایسر برای این تبلت سلیقه‌ی خوبی را به کار نبرده چرا که اندروید ۴.۴ بر روی این تبلت نصب شده است. وای فای و بلوتوث نسخه‌ی ۴ هم ارتباطات بی سیم تبلت را تشکیل می‌دهند و قابلیت LTE نیز برای برخی مناطق در دسترس خواهد بود.






ایسر در زمینه ی مالتی مدیا خسیس بازی کمتری در آورده، صفحه نمایش گوشی دارای قابلیت وایرلس بوده و خروجی HDMI نیز برای تبلت تعبیه شده است. تکنولوژی صدای دالبی نیز از دیگر مشخصات خوب تبلت در زمینه‌ی مالتی مدیا می‌باشد. اسپیکر‌های تبلت در پشت آن قرار گرفته و همسایه‌ی بدنه‌ی آلومنیومی که جنس خوبی به شمار می‌رود، شده‌اند.










با توجه به مشخصات خوب این تبلت قیمت ۲۴۹ دلار برای آن در نظر گرفته شده که برای تبلتی با چنین امکانات بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

منبع:
gadgetnews.ir
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر