معرفی بازی فوق العاده Real Racing 3 2.7.0

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر
معرفی بازی فوق العاده
Real Racing 3 2.7.0


برترین بازی رایگان در 100 کشور


جام جم کلیک: این بازی به طور مداوم در حال گسترش است به‌طوری‌که در این بازی بیش از 22 گروه مختلف از ماشین‌ها، 90 اتومبیل مختلف از معروف‌ترین تولید‌کنندگان دنیا مانند فراری، پورشه، شورلت، لامبورگینی، مرسدس بنز، بوگاتی، آئودی و...، تابلوهای امتیازات، تایم تریل‌ها، قابلیت بازی چند نفره و مسابقه با هر کاربر در هر جا و هر زمان، لذت یک مسابقه پرهیجان و واقعی را برای شما فراهم می‌کند.


این بازی حجم بالایی دارد به همین دلیل تصاویری با کیفیت بسیار بالا در برابر چشمان شما نمایش داده می‌شود، (در همین راستا مطمئن شوید که حداقل 1.5 گیگابایت فضای آزاد بر روی حافظه دستگاه خود داشته باشید)


12 تراک واقعی با تنظیمات مختلف در نقاط مختلف دنیا از جمله سیلورستونه، دبی و بسیاری از زیبا ترین نقاط دیگر دنیا آماده سوزاندن لاستیک‌های ماشین شما در مسابقات واقعی هستند.









رقابت بیش از 2000 رویداد از جمله مسابقات جام، مسابقات حذفی، مسابقات استقامتی، دریفت، طیف متنوعی از ارتقاء‌‌ و به حداکثر رساندن عملکرد خودرو، سفارشی کردن خودرو با انواع گسترده‌ای از رنگ‌ها، رینگ‌ها، سپرها، تنظیم زاویه دوربین‌ها و دیگر قابلیت‌ها در بازی باعث شده که بازی تنوع بیشتری داشته و با انتخاب شخصی شما انجام شود.







موتور واقع گرایانه بازی نیز باعث شده است تا ویژگی‌های آسیب‌پذیری خودرو با تمامی جزئیات آن به طور کامل نمایان شود، طوری‌که عملکرد آینه‌های عقب، بازتاب‌های پویا بصورت HD ودیگر جزئیات در هنگام مسابقه، حس یک رانندگی واقعی را به شما منتقل خواهد کرد.








 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر