معرفی اچ تی سی 10 لایف،نسخه ارزان تر اچ تی سی 10

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


اچ‌تی‌سی ساعاتی پیش نسل جدید گوشی هوشمند پرچمدار خود را با نام اچ‌تی‌سی ۱۰ رونمایی کرد. این گوشی هوشمند در برخی از بازار‌ها با نام اچ‌تی‌سی ۱۰ لایف استایل که از نظر مشخصات فنی متفاوت است، روانه‌ی بازار خواهد شد. به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی نیز نظیر ال‌جی در نظر دارد تا پرچمدار خود را در قالب نسخه‌ای مشابه پرچمدار اصلی با مشخصات فنی ضعیف‌تر روانه‌ی بازار کند. از جمله‌ی تغییرات اچ‌تی‌سی ۱۰ لایف استایل در مقایسه با اچ‌تی‌سی ۱۰ می‌توان به استفاده از اسنپدراگون ۶۵۲، حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی اشاره کرد.



از جمله‌ی سایر تغییرات می‌توان به کاهش نرخ انتقال دیتا در شبکه‌های LTE اشاره کرد که این موضوع به دلیل استفاده از تراشه‌ای به مراتب ضعیف‌تر در این گوشی هوشمند است. برخلاف پشتیبانی برادر بزرگتر از شبکه‌های LTE Cat.9 با نرخ انتقال ۴۵۰ مگابیت بر ثانیه برای دانلود و ۵۰ مگابیت بر ثانیه آپلود، در اچ‌تی‌سی ۱۰ لایف استایل، از شبکه‌های LTE Cat.6 با نرخ انتقال ۳۰۰ مگابیت در ثانیه برای دانلود و ۵۰ مگابیت بر ثانیه برای آپلود پشتیبانی می‌شود.

سایر مشخصات فنی اچ‌تی‌سی ۱۰ لایف استابل تفاوتی با نسخه‌ی اصلی ندارد؛ بطوریکه شاهد استفاده از همان نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ از نوع سوپر ال‌سی‌دی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۱.۵۵ میکرونی در کنار لنز با دیافراگم F/1.8 هستیم. در دوربین سلفی نیز همان لنز در کنار یک سنسور ۵ مگاپیکسلی مورد استفاده قرار گرفته است.



ابعاد اچ‌تی‌سی ۱۰ لایف استایل ۱۴۵.۹ در ۷۱.۹ و ۹.۰ میلی متر بوده و وزن این گوشی نیز ۱۶۱ گرم است. باتری این گوشی هوشمند ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و از کوئيک شارژ ۳.۰ نیز پشتیبانی می‌کند.

اچ تی سی هنوز اطلاعاتی را در مورد قیمت و بازار‌هایی که این گوشی هوشمند در آن‌ها عرضه خواهد شد، ارائه نکرده است.

منبع:zoomit.ir
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر