مصرف بیش از حد پروتئین در بدنسازی

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0
مصرف بیش از حد پروتئین در بدنسازی

roxment_10175.jpg

پروتئین یکی ازمواد لازم جهت رشد عضله دربدنسازی می باشد.
اما بسیاری از ورزشکاران رشته بدنسازی ازاین مواد جادویی به اشتباه استفاده می کنند و همین باعث ایجاد مشکلات فراوان برای ورزشکاران می شود. عوارضی همچون مشکلات کلیوی و کبدی برای افرادی که خیلی از پروتئین استفاده می کنند دور ازانتظارنیست.
ورزشکار رشته بدنسازی در هرسطحی که باشد نیاز به پروتئین در حد متعادل دارد. حتی گاهی مصرف زیاد پروتئین باعث آبدار و چربی دارشدن عضلات می شود و خستگی بیش ازحد ورزشکار، کاهش چشم گیرقدرت ورزشکار ازعوارض مصرف افراطی پروتئین می باشد.
رژیم های اشتباهی نظیرمصرف روزی 30 عدد سفیده تخم مرغ و همچنین مصرف روزی 3 لیترشیردرطول روزفقط باعث آسیب رساندن به ارگان های ضروری بدن خواهد شد. اشتباهی که خیلی ازبدنسازان مرتکب می شوند این است که فکرمی کنند هرچقدر بیشتر از پروتئین استفاده کنند به همان نسبت بیشترعضله می سازند. اما این فکراشتباهی است چون فاکتوری که رشد شما را تضمین می کند تمرینات اصولی و با سیستم های خاص تمرینی می باشد. فشاراصولی بر روی عضله و استراحت کافی برای عضله بهترین روش برای رشد بیشترعضله دربدنسازی می باشد.

---------------------------------------------------------------------------
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: سحریی

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر