مشخصات lg g3 به بيرون درز کرد : نمایشگر qhd ، دوربين 16 مگاپيکسل و پردازنده 8 هسته اي

mahdi km

افتخاری
2013-10-30
603
892
0
تهران
در ماه آگوست گذشته بود که کمپانی LG Display یک پنل ۵.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل یا Quad HD را به نمایش گذاشت. در زمان معرفی این محصول ال جی اعلام نکرد که چه زمانی از این صفحه نمایش استفاده خواهد شد، اما هم اکنون اطلاعاتی در دست است که نشان میدهد احتمالا در نیمه دوم سال ۲۰۱۴ از این پنل استفاده میشود.
ZDNet Korea براساس اعلام منابع خود گزارش داد که نسل بعدی پرچمدارهای ال جی که احتمالا با نام LG G3 شناخته می شود در نیمه دوم سال ۲۰۱۴ و با صفحه نمایشی Quad HD معرفی میشود. هنوز سایز این دستگاه مشخص نیست. جدا از بخش صفحه نمایش، اعلام شده که G3 دارای دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی و یک پروسسور ۸ هسته ای توسعه یافته توسط ال جی است. این پردازنده با کدنام LG Odin شناخته میشود.

در اوایل سال جاری، کمپانی ال جی توافقنامه ای را با ARM منعقد کرد تا براساس آن مجوز پردازنده های سری Cortex-A50 را بدست آورد (احتمالا ۶۴ بیتی هم می باشند)، پس احتمالا این پردازنده ال جی نیز از مزیت های این توافقنامه بهره می برد.


از آنجا که سامسونگ ظاهرا در حال آماده کردن گلکسی اس ۵ خود با صفحه نمایش ۵.۲۵ اینچی QHD در اوایل سال ۲۰۱۴ است، شاید ال جی نیز علاقمند به عرضه محصول خود در نیمه اول سال باشد. به هر حال باید صبر کرد و دید که ال جی چه زمانی را برای معرفی این محصول خود مناسب میداند.




 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina و Atash

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر