مشخصات احتمالی سامسونگ a500 میان رده فلزی سامسونگ لو رفت

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد گوشی هوشمند جدیدی از خانوداه آلفا را معرفی و روانه بازار سازد. در همین راستا مشخصات گوشی هوشمند دورتادور فلزی با مدل sm-a500 در فضای مجازی منتشر شده است که وجود خارجی این گوشی را تا حدود زیادی تایید می‌کند.

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، این گوشی هوشمند بازار گوشی‌های میان‌رده را مورد هدف خواهد داد و با ظاهری مجلل قطعا عرصه‌ی رقابت را برای دیگر شرکت‌های صاحب نام، تنگ خواهد کرد. شایع شده است که جنس بدنه‌ی این گوشی از جنس فلز خواهد بود که باور کردن این موضوع کمی دشوار به نظر می‌رسد چرا که پرچم‌دارانی مثل نوت 4 تنها از چارچوب فلزی بهره می‌برند و قاب پشتی آن از جنس چرم مصنوعی است! از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی می‌توان به پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 400 در کنار 16 گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزایش آن از طریق کارت حافظه جانبی اشاره کرد. گوشی مذکور به صفحه‌نمایش 5 اینچی سوپرآمولد با رزولوشن 1280 در 720 مجهز خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی توانایی گرفتن عکس‌هایی با کیفیت 8 مگاپیکسل را دارا است. همچنین برای دوستداران عکس‌های سلفی دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه تعبیه شده است. این گوشی هوشمند به یک باتری نسبتا قدرتمند غیر قابل تعویض 2330 میلی آمپر بر ساعت مجهز است و در آن هیچ نشانه‌ای از مقاومت در برابر گرد و خاک و نفوذ آب دیده نمی‌شود. این گوشی میان‌رده با ظاهری شیک و مجلل، قطعا سامسونگ را برای بازگشت به روزهای پرآوازه خود امیدوار نگه خواهد داشت.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر