مشاوره با سردار سلیمانی برای آزادسازی الرمادی

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
رئیس جمهور عراق با بیان این که هم اکنون در حال همکاری با دولت برای بسیج کردن ارتش و شبه نظامیان شیعی برای اجرای عملیات نظامی برای پس گرفتن شهر الرمادی است ، افزود عراق از مقامات نظامی کشورهای متعدد از جمله ژنرال قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران ایران و دیوید پترائوس فرمانده کل سابق نیروهای آمریکایی در عراق توصیه هایی دریافت کرده است.

فؤاد معصوم در مصاحبه با نشریه العرب با بیان اینکه بغداد قطعا در معرض خطر قرار دارد اظهار داشت: با نزدیک شدن عناصر داعش به بغداد، پس از موفقیت آنان در گسترش سیطره بر شهر راهبردی الرمادی، که در فاصله صد کیلومتری بغداد قرار دارد، این شهر در معرض خطر قرار دارد.


فؤاد معصوم حضور افسران ایرانی را در میدان های جنگ با داعش را تکذیب کرد و گفت: پس گرفتن شهر الرمادی و خارج کردن آن از سیطره داعش موجب احیای روند آشتی بین شیعیان و سنی ها می شود.


اصلاح طلبان و ترجیح لاریجانی بر عارف


عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با تأکید بر اینکه اصلاح طلبان آقای ناطق نوری را برای رقابت دعوت می کنند، گفت: ما آقای لاریجانی را برای ریاست مجلس به موقعیت نسیه و غیرنقد آقای عارف ترجیح می دهیم.


به گزارش فارس، محمد عطریانفر، در گفت وگویی با هفته نامه مثلث علت بازگشت خود به فعالیت های حزبی را پیامد برخی مشورت ها و توصیه های برخی دوستانش نظیر آقایان جهانگیری، مرعشی، محمد هاشمی، نجفی و چهره های جدیدی چون آقایان لیلاز، قوچانی مطرح کرده است.


عضو حزب کارگزاران درباره انتخابات مجلس ادامه داد: بعید به نظر می رسد که اصلاح طلبان بتوانند اکثریت مطلقی را در مجلس آتی به دست آوردند و با توجه به اینکه ظرفیت مجلس مشخص است به نظر می رسد یک اقلیت نیرومند اصلاح طلب و یک اکثریت معتدل اصولگرا به مجلس راه یافته و با هم در روند کمک به نظام، دولت و مردم مشارکت کنند.


تهدید جدید تکفیری ها


یکی از عناصر تکفیری ضمن توهین به اکثریت مطلقِ جمعیت شیعۀ بحرین، تهدید کرد نوبت گردن زدنِ شیعیان این کشور رسیده است.


به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم،یکی از عناصر تکفیری تهدید کرد، نوبت گردن زدنِ شیعیان بحرین رسیده است.


«منامه پست» اعلام کرد: یک تروریست تکفیری به نام «ابوحارث کرکی» در پیامی در حساب کاربری اش در توییتر خود تهدید کرد: «ای رافضی های بحرین، نوبت شما هم می رسد.»


وی ضمن توهین به اکثریت مطلقِ جمعیت شیعۀ بحرین، گفت: «خدا را شکر کنید که دولت، از شما حفاظت کرده است.»!


شاه سعودی منفورترین شخصیت خاورمیانه


تازه ترین نظرسنجی ها از سوی مراکز پژوهش بین المللی نشان می دهند که در حال حاضر سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان منفورترین شخصیت خاورمیانه است.


به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری یمن (سبأ)، براساس نظرسنجی هایی که مراکز پژوهش بین المللی انجام داده اند، سلمان بن عبدالعزیز طی ماه اخیر میلادی به منفورترین شخصیت در خاورمیانه بدا شده است.


دلیل این مساله به جنگ و تجاوز عربستان علیه یمن برمی گردد.


ابوبکر بغدادی، رهبر داعش در ماه گذشته میلادی منفورترین شخصیت در خاورمیانه معرفی شد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: سحریی

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر