مشاهده گزارش فعالیت هایی که در فیس بوک انجام داده اید

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر


اگر جزو کاربرانی باشید که هر روز یک سر به پروفایلتان در شبکه اجتماعی فیس بوک میزنید ، شاید بخواهید ببینید که چه کارهایی در این شبکه اجتماعی انجام داده اید . به عنوان مثال چه پیام هایی ارسال یا بر روی چه مطالبی بیشترین نظر را داده اید . همچنین می توانید در این قسمت به صورت کلی یک گزارش از فعالیت هایی که در پروفایل طی زمان و تاریخ های متفاوت انجام داده اید بگیرید . روش مشاهده گزارش نیاز به هیچ برنامه یا فعال کردن قسمتی ندارد .
1. بر روی منوی تنظیمات کلیک کرده و از لیست باز شده گزینه گزارش فعالیت را انتخاب کنید .

. در صفحه گزارش فعالیت تمام موارد بر حسب تاریخ دسته بندی شده اند. مواردی مثل درخواست دوستی ، گروههای انتخاب شده ، تغییر تصاویر نمایه و غیره و...



اگر میخواهید به صورت مجزا مشاهده کنید که چه کاری انجام داده اید کافیست بر روی لینک های زیر منوی همه کلیک کنید تا هر قسمت به صورت مستقل یک گزارش در اختیار شما قرار دهد .



منبع:learning.asarayan.com
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر