مشاهده ساعت و تاریخ تمام نقاط دنیا با نرم افزار DeskSoft EarthTime 5.0

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
DeskSoft-EarthTime.jpg


DeskSoft EarthTime ۵.۰ یک نرم افزار کاربردی و مفید برای مشاهده و اطلاع از ساعت و تاریخ تمامی‌نقاط دنیا می‌باشد. این نرم افزار کاریردی که سایت دانلود سافت ور برای شما آماده کرده است این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با کمک تصاویر ماهواره کره زمین را رصد کرده و نیم کره‌هایی که شب هستند را بصورت تیره و نیم کره دیگر را بصورت روشن مشاهده کنید و حالت شب و روز آن را متوجه شوید و از زمان و تاریخ آنها مطلع شوید. شما با استفاده از این نرم افزار می‌توانید موقعیت جفرافیایی و زمانی تمامی‌شهرها و کشور‌های دنیا را نسبت به زمان شهر خودتان مشخص نمایید. همچنین این نرم افزار دارای یک دیتابیس قدرتمند می‌باشد که بیش از ۱۰۰۰۰۰ شهر را در خود جای داده است و تقریبا تمامی‌شهرهای جهان را شامل می‌شود. اما در برخی از مواقع ممکن است شما شهر خاصی را مد نظرتان باشد اما در دیتابیس برنامه نمی‌توانید آن را بیابید به همین منظور می‌توانید از طریق شخصی سازی اقدام به اضافه کردن شهر مورد نظر کنید و دیتابیس نرم افزار را ارتقا داده و در دفعات بعدی براحتی آن شهر را مشاهده و اطلاعات مربوط به آن را بدست آورید.




برخی از ویژگی‌های نرم افزار DeskSoft EarthTime:
امکان مشخص نمودن موقعیت زمانی اکثر شهر‌های دنیا
امکان ایجاد زنگ هشدار یا آلارم برای هر شهر
امکان شخصی سازی و وارد کردن شهرهای دیگر در برنامه
مشاهده کره زمین در طول روز و شب
امکان نمایش برنامه بصورت تمام صفحه
و…


EarthTime displays the local time and date of any place in the world. It has a built-in database of thousands of cities worldwide but users can add any number of custom locations. EarthTime shows a map of the earth with daylight and night shadows and optionally a cloud layer with current satellite cloud data. Alarms can be set on the local time of any city in the world. Many options allow flexible customization.

Key Features
Locations of more than 100.000 Cities with local time and date
Alarms for any place in the world
View of the earth at day and night
Clouds (internet download of current cloud data)
Full screen mode
Many options for full customization
Now with Windows 8 support

دانلود از دانلود سافت وار با حجم 5 مگابایت....> <
کد:
رمز فایل www.downloadsoftware.ir
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر