مسنجر امن و پرطرفدارتلگرام برای کامپیوتر-Telegram Desktop ۰.۸.۰

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


Telegram Desktop ۰.۸.۰ یکی از بهترین برنامه‌های چت با دوستان ، تشکیل گروه و چت گروهی ، ارسال رسانه + ارسال فایل هر نوع فایلی را میتوان به صورت فشرده برای دوستان بفرستید. البته سرور اصلی این برنامه مثل اکثر برنامه‌های چت در کشورهای خارجی میباشد و هیچگونه امنیتی برای حفظ حریم خصوصی افراد وجود ندارد. اما از امکانات برنامه میتوان به چت موبایل اندروید با کامپیوتر برشمرد که محدودیت آن برای موبایل برداشته شده است. که مشابه اپلیکیشن WhatsApp اما دارای امکانات بیشتر میباشد. ساخت گروه و ارسال ویدئو ، عکس و فایل تا حجم ۱ گیگابایت و شکلکهای متنوع و رمزگذاری اطلاعات شما از امکانات این نرم افار میباشد.







طرز کار با برنامه Telegram Desktop :
همه دوستان گوش کنند جهت استفاده از این برنامه باید حتما اینترنت روشن و به سیستم وصل باشه درصفحه اول دو باکس براتون میاره اولی کشورتون (iran) انتخاب کنید و باکس دوم شماره مبایل بدون صفر نوشته شود چرا که خود برنامه کد +۹۸ را بر اساس نام کشور انتخاب کرده و شماره شما همان نام کاربری شماست تا دوستانتون شما رو پیدا کنند. next رو میزنید و میگه مطمئن هستید این شماره شماست شما ok میکنید حالا سایت تلگرام کد ۵ رقمی‌را به گوشی شما میفرسته که این کد را در صفحه دوم برنامه وارد میکنید و صبر میکنید تا برنامه فعال بشه.

دانلود با حجم 11 مگابایت...> <
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر