مزایای ضد سرطان بودن هویج

Atash

افتخاری
2013-07-17
1,568
3,723
0

شاید بهترین راه حل برای تامین غنی خود از مواد مغذی آنتی اکسیدان است که در واقع برای آنها بتاکارون نام گذاری شده است.با این حال، این سبزیجات ریشه خوشمزه هستند منبع نه تنها از بتا کاروتن، بلکه از طیف گسترده ای از آنتی اکسیدان ها و دیگر مواد مغذی سلامت است..مناطق از مزایای آنتی اکسیدان، فواید قلبی عروقی، و منافع ضد سرطان هستند مناطق بهترین تحقیق تحقیقات بهداشت با توجه به مصرف رژیم غذایی هویج.
طبق تحقیقات انجام شده کارشناسان بهداشت؛ بهترین سبزی برای رفع سرطان روده هویج می باشد.
برخی از این تحقیقات مصرف واقعی آب هویج توسط انسان درگیر حل این مسئله می دانند. و پژوهش های دیگر در مطالعه انواع سلول های سرطانی انسان در آزمایشگاه نشان دهنده رفع سرطان با این سبزی پر خاصیت می دانند.
در حالی که تحقیقات بیشتری در این زمینه وجود دارد ، نتایج مطالعه به روز تشویق شده اند. مطالعات آزمایشگاهی توانایی عصاره هویج به مهار رشد سلول های سرطانی روده بزرگ نشان داده اند، و polyacetylenes موجود در هویج (به خصوص فالکارینول)را دریافتند که به طور خاص به این اثر مهاری مرتبط است. در مطالعات مصرف آب هویج، اثرات کوچک اما قابل توجهی در سلامت سلول های روده برای مصرف کنندگانی که در حدود 1.5 فنجان آب هویج تازه در روز مصرف نشان داده شده است.
ما مطمئن هستیم که مطالعات آینده در این زمینه مصرف هویج به عنوان محافظ در برابر خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ بودن نشان خواهد داد. هویج به سادگی بیش از حد غنی در فیبر گوارش، مواد مغذی آنتی اکسیدان و مواد مغذی گیاهی منحصر به فرد مانند فالکارینول خنثی به حمایت از دستگاه و سرطان روده بزرگ کمک می کند.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر