مردان کورد مهاباد هتل تارا را به آتش کشیدند

Atash

افتخاری
2013-07-17
1,568
3,723
0
عکس های تظاهرات خونین مردم مقابل هتل تارا مهاباد

















__________________

فریناز ﻣﺘﻮﻟﺪ ۱۳۶۸ﺳﺎﮐﻦ ﻣﻬﺎﺑﺎﺩ ﻭ ﻟﯿﺴﺎﻧﺲ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮتر


ﻭﮐﺎﺭﻣﻨﺪ ﻫﺘﻞ ﺗﺎﺭﺍ ﻣﻬﺎﺑﺎﺩ


ﮐﻪ ﺭﺋﯿﺲ ﻭﮐﺎﺭﻓﺮﻣﺎﯼ ﺁﻥ ﻫﺘﻞ ﻧﺎﺩﺭ ﻣﻮﻟﻮﺩﯼ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ


ﺭﻭﺯ ﯾﮑﺸﻨﺒﻪ شخصی که هویتش هنوز مشخص نیست ﺍﺯ ﺍﺭﻭﻣﯿﻪ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﺑﻪ ﻣﻬﺎﺑﺎﺩﺁﻣﺪﻩ ﺑﻮﺩ، ﻭﺩﺭﺻﺪد ﻓﺮﯾﺐ ﻓﺮﯾﻨﺎﺯ ﺑﻮﺩﻩ، ﻭ ﺑﻪ ﺩﻻﯾﻠﯽ ﻣﮑﺮ ﻭﺣﯿﻠﻪ ﻭﺗﻬﺪﯾﺪ ﻓﺮﯾﻨﺎﺯ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺗﻌﻄﯿﻠﯽ ﮐﺎﺭی

ﺍﺗﺎﻕ ﺧﻮﺩ ﻓﺮﺍﺧﻮﺍﻧﺪﻩ، ﻭ ﺩﺭ ﺭﺍ ﺍﺯ ﭘﺸﺖ ﺳﺮﻭﯼ ﺑﺴﺘﻪ ﺍﺳﺖ. ﻭ فریناز ﺍﺯ ﺗﺮﺱ ﺟﺎﻥ ﻭ ﺗﺠﺎﻭﺯ ﻃﺮﻑ،ﺍﺯ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﺍﺗﺎﻕ ﮐه ﺑﻪ ﺑﺎﻟﮑﻦ ﺭﻓﺘﻪ ﻭﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻃﺒﻘﻪ ﺑﻪ ﻃﺒﻘﻪ ﺳﻮﻡ ﺧﻮﺩﺭﺍ ﭘﺮﺕ
ﮐﻨﺪ، ﺍﻣﺎ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﭼﻮﻥ ﺍﺭﺗﻔﺎﻉ ﺯﯾﺎﺩ بوده ﺑﻪ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﭘﺮﺕ ﺷﺪﻩ ﻭﺑﻪ ﻃﺮﺯ ﻓﯿﺠﻌﯽ فوت می کند .

ﺗﻤﺎﻡ ﺍﯾﻦ ﺣﻮﺩﺍﺙ ﻣﺬﮐﻮﺭ،ﺭﺍ ﺩﻭﺭﺑﯿﻦ ﻫﺘﻞ ﺿﺒﻂ کرده ﻭﻣﺪارکی هم در دست است و فیلم دوربین حاکی از آن است که مامور مذکور بالای بالکن ایستاده است .
ﺍﺳﺖ
این شواهد در حالی است که رییس هتل تارا می گوید که فریناز لیز خورده و افتاده است.فریناز خسروانی از کارمندان “هتل تارا” جهت حفظ “ناموس” و جهت جلوگیری از تجاوز کارمند امنیتی خودکشی کرد و از طبقه 4 هتل خود را به پایین پرت کرد


 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Tirdad

Atash

افتخاری
2013-07-17
1,568
3,723
0
روز دوشنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه، یک دختر جوان اهل مهاباد به نام فریناز خسروانی که از کارمندان “هتل تارا” بوده است، طبق هرآنچه اعلام شده و جهت حفظ “ناموس” و جهت جلوگیری از تجاوز کارمند از طبقە چهارم این هتل خود را به پایین پرت کرده است.
شنیده‌ها حاکی از آن است که صاحب هتل به نام “نادر مولودی” زمینه تجاوز این فرد را در راستای کسب امتیاز برای هتل خود فراهم کرده و در نتیجه فریناز ناچار به خودکشی می‌شود، اما مدیر هتل و افراد نزدیک به او، خبرها را کذب اعلام کرده‌اند.
یکی از بستگان نزدیک به مدیر هتل تارا اعلام کرد: خبرهای انتشار یافته در مورد این حادثه در شبکه‌های مجازی و رسانه‌ها واقعیت ندارد، اما وی خبر مرگ فریناز در هتل تارا و علت مرگ وی به دلیل سقوط از طبقه‌ی سوم هتل را تایید کرده است.
این فرد که نخواست نامش فاش شود، در ادامه اظهار داشت: کارمند اداره‌ی گردشگری توسط اداره‌ی آگاهی مهاباد بازداشت و 2 روز است که تحت بازجویی قرار داشته و به رابطه با فریناز اعتراف کرده است.
انتشار این خبر، موجی از نارضایتی و اعتراض کاربران شبکه‌های اجتماعی را درپی داشته است.
علام هویت عامل حادثه
ایرنا – فرماندار شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرگزاری کرد پرس بخشی از هویت متهم هتل تارا این شهرستان را اعلام کرد.

«جعفر کتانی» عصر امروز جمعه 18 اردیبهشت در گفت و گوی اختصاصی با کردپرس گفت: متهم پرونده حادثه هتل تارا شهرستان مهاباد که منجر به مرگ یکی از کارمندان بانو این هتل شد ساکن مهاباد نیست و به هیچ یک از نهادهای امنیتی و انتظامی کشور وابستگی ندارد.وی افزود: این متهم که در بازداشت به سر می برد با نام مخفف «س.م.ه» کارمند شرکت تلاشگران اندیشه در تهران است.کتانی در ادامه تصریح کرد: این متهم در خصوص ارزیابی عملکرد و افزایش سطح استاندارد به مدیران هتل ها مشورت می داد و با تعدادی از هتل های سطح شهرستان مهاباد نیز همکاری داشته است.
فریناز خسروانی ٢۶ ساله ساکن مهاباد و دارای لیسانس کامپیوتر بود.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Tirdad

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر