مدل موی عروس برای فصل زمستان

fns4565

New member
2015-10-21
5
4
3
www.newseo.ir
اغلب افراد، عاشق فصل زمستان و برف هستند، همچنین خیلی از زوج ها دوست دارند که فصل زمستان را برای روز عروسی خودشان انتخاب کنند که البته در این فصل گرفتن مراسم عروسی خودش را دارد. عروس ها باید از مدل مو و آرایش متناسب با فصل زمستان را برای مراسم عروسی شان انتخاب کنند. به همین خاطر یکی از اولین موارد آرایشی که به ذهن ما می رسد مدل موی عروس است. به همین دلیل اغلب عروس ها به دنبال موهای شده هستند که البته این مدل مو به داشتن موهایی بلند نیازمند است.

انتخاب مدل مو به سبک و مدل لباس عروسی شما بستگی دارد که آیا لباس عروسی شما در مدل پوشیده است یا مدل باز. که البته لباس عروس ها در فصل زمستان معمولا از مدل های پوشیده و یقه بسته استفاده می شود که بهتر است مدل مو ها هم جمع باشد. اما اگر عروسی شما کاملا در یک تالار عروسی سرپوشیده برگزار می شود می توانید از لباس عروس هایی با یقه های بازتر هم استفاده کنید. در نتیجه از مدل موهای جمع و باز هم می توانید برای روز عروسی تان بهره بگیرید. همچنین به خاطر داشته باشید، چون فصل انتخابی شما زمستان است، باید از رنگ های گرم برای موها و آرایش صورتتان استفاده کنید. مثلا از رنگ قهوه ای تیره و مشکی برای رنگ موهایتان استفاده کنید. چراکه این رنگ موها مناسب با فصل زمستان است.

حواستان باشد چند روز مانده به روز عروسی تان نه مدل موهایتان را تغییر دهید و نه رنگ مویی را که هرگز روی موهایتان نگذاشته اید را استفاده کنید. مدل موهای عروس جدید در آرایشگاه برای عروس ها بسیار استفاده می شود که میتواند به هر عروسی بیاید و برای او زیبا باشد.

اگر میزان بلندی موهای شما برای شینیون موهایتان کم است، شما می توانید از موهای اضافی (اکستنشن) استفاده کنید.
مدل موهای جمع و رو به بالا یکی از مدل موهای معروف برای عروس خانم ها در فصل زمستان است. به یاد داشته باشید، در این مدل موهای جمع باید برای تور و تاج هم وجود داشته باشد که هم جلوه عروس بودن شما کامل شود و هم مدل موی جمع شما به خوبی جلوه کند و به گونه ای از تور روی سرتان استفاده کنید که گوش های شما و گوشواره هایتان جلوه داشته باشد. از آرایشگرتان بخواهید که چند را روی سرتان امتحان کند و آن توری را استفاده کنید که روی سرتان زیباتر است.

مترجم/ع.گنجی
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: سحریی

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر