مدرسان شریف - هشدار به دواطلبان آزمون سراسری

Maryam

افتخاری
2013-06-19
253
275
0
شهر قاصدک ها
مدرسان شریف - هشدار به دواطلبان آزمون سراسری​

با درود خدمت دوستان عزیز

لطفا اگر داوطلب کنکور کارشناسی ارشد هستید مطالب زیر را با دقت مطالعه کرده و در صورتی که کسی را می شناسید که داوطلب شرکت در کنکور کارشناسی ارشد هست رسم دوستی را بجا آورده و این مطلب را به او برسانید.

موسسه مدرسان شریف که با نام آن آشنا هستید یکی از موسسات آمادگی برای کنکور کارشناسی ارشد هست.که بر خلاف نام آن (شریف) ممکن است رفتاری با شما انجام دهد که سر خورده بشوید:

هنگام ثبت نام در آزمون های این موسسه و دریافت پکیج متوجه این موضوع باشید که اگر ثبت نام کردید انصرافی در کار نیست.و اگر هزینه ای پرداخت کردید و به هر دلیل منصرف شدید حتی ۱ دقیقه بعد دیگر باید قید آن را بزنید

و زمانی ممکن است شما متوجه این مساله بشوید که بدون خواندن فرمی که به شما میدهند و شما نخوانده آن را امضا می کنید (که دلیل آن را شرح خواهم داد) هزینه را پرداخت می کنید و بعد در هر صورتی که خواستید انصراف بدهید بدترین رفتارهای ممکن را با شما کرده و هزینه شما را بدون توجه به حلال یا حرام بودن آن نوش جان می کنند و هیچ کاری از دست شما بر نمی آید.


دلایلی که ممکن است شما این اشتباه را مرتکب شوید:
۱. قرار دادن ۳ صفحه فرم ثبت نام پر از بندهای ریز و زیاد که اولین های آن رعایت شئونات اسلامی و … است و شما بعد از خواندن چند بند، از خیر بقیه آن گذشته و مانند همه فرم هایی که نمی خوانید و امضا می کنید و با پیش فرض اعتماد به این موسسه از روی آن رد شده و بند انصراف در کار نیست که لابه لای بندهای زیاد، آن وسط پنهان شده است را نخوانده و از روی آن رد میشوید و هنگامی که خواستید به هر دلیلی انصراف بدهید به راحتی شما را به فرمی که نخوانده بودید ارجاع داده و با دلیل اینکه اشتباه از جانب شما بوده هزینه ای که شما پرداخت کرده و هیچ در مقابلش دریافت نکردید را حلال می کنند.

۲. قرار دادن شما در جوی که مجبورید سریعا فرم ثبت نام را پر کرده و تحویل بدهید (یک سالن انتظار پر از آدم هایی که منتظر هستند داخل اتاق بیایند.)

۳. کمی جو گیر شدن از این بابت که ثبت نام را با قیمت الان انجام میدهند و شما سال دیگر آزمون میدهید

۴. بیعانه گرفتن از شما یا بطور اقساطی پرداخت کردن هزینه که خوب مقدار کمی است و شما میتوانید به راحت پرداخت کنید

و چرا به این نتیجه می رسیم که برای این مساله برنامه ریزی شده است:
۱. یکی از دلایل موسسه ( نمایندگی که به آن رجوع شده ) پیرامون این مساله که چرا نباید مساله به این مهمی به داوطلب گفته شده و اطمینان حاصل کنید که وقتی داوطلب دارد هزینه پرداخت می کند بداند نمی تواند انصراف دهد. جواب: داوطلب انگیزه ثبت نام را از دست می دهد (اگر بداند انصرافی در کار نیست )

۲. هنگام در خواست انصراف سریعا شما را ارجاع دادن به این مساله که در فرمی که امضا کرده بودید این مساله را قبول کرده اید و اشتباه خودتان بوده است مانند اینکه برای گفتن این موضوع از قبل آماده باشند و در نتیجه هزینه ای که دادید بر نمیگردد و ما به راحتی نوش جان میکنیم.مانند اینکه شما از فروشگاهی چیزی بخرید و فروشنده به اشتباه ۱۰ هزارتومان را از شما ۴ هزارتومان دریافت کند و شما هم بدانید و بعد با افتخار بگویید این اشتباه فروشنده بوده است و از این مساله خوشحال باشید که جنس ۱۰ هزارتومانی را ۴ هزارتومان خریده اید. هر دوی این منطق یکسان و از یک فکر ترواش میشود.

۳. ندادن یک کپی از فرم قرارداد یا فرم ثبت نام به شما یعنی شما از هیچ گونه حقوق خود مطلع نخواهید بود و یا شاید بهتر است نباشید و اشتباهات زیادی را بر اثر نداستن مرتکب شوید

نمی دانم ما ایرانی ها را چه شده است که اینگونه برای دریافت پول از هم وطنان و هم رگ و ریشه های خود اینگونه برنامه ریزی می کنیم. و از هیچ چیزی دریغ نمی کنیم. آن هم برای مساله ای به این اندازه فرهنگی و علمی و دقیقا از نام هایی استفاده میکنیم که مخالف با نیت و منش ماست (مدرسان شریف)


و از طرفی ممکن است هزینه ای که پرداخت کرده اید مبلغ ناچیزی باشد و ارزش پس گرفتن نداشته باشد ولی دانشجویی را متصور شوید که در مضیقه مالی قرار دارد و به دلایلی میخواهد در این آزمون ها ثبت نام کند هزینه پرداخت کرده ولی بقیه پولش جور نمی شود و تصمیم میگرد انصراف دهد ولی همان پولی را هم که داده بود به راحتی از دست می دهد و اینجاست که متوجه می شوید چرا اخلاقا متعهد هستید این مساله را به دوستانتان اطلاع دهید تا درون اشتباهی که برایشان از قبل فکر شده است قرار نگیرند.

توجه:بطور یقین نمی گویم اتفاقی که آن را به شما هشدار میدهم در همه نمایندگی های این موسسه یا حتی خود این موسسه می افتد. این اتفاقی بود که در نمایندگی که به آن رجوع کردم افتاد ولی از آنجایی که پیگیری این موضوع از جانب خود موسسه اصلی نیز جوابی در بر نداشت به نظر می رسد این یک مساله حل شده و کلی است.
درست است که درست تر اینست که فکر کنیم همه چیز خوب است مگر خلاف آن ثابت شود ولی هنگامی که با این موسسه رو به رو شدید بهتر است فکر کنید همه چیز خلاف و بد است مگر اینکه خلافش ثابت شود.

پس حواس خود را کاملا جمع کنید.

لطفا این مورد را به دوستان – شاگردان و هر شخصی که فکر میکنید باید از این مساله مطلع باشد اطلاع دهید یا کلامی به آن ها هشدار دهید. اخلاقا پیرامون اطلاع رسانی در مورد این موضوع مسئول هستید.

با آرزوی شادکامی برا شما و خانواده تان
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina و Atash

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر