ما از سوی خدا اجازه داریم اسرائیل را نابود کنیم

روشنک m

مدیر تالار اسرار خانه داری
2013-12-01
1,103
1,110
0
ما از سوی خدا اجازه داریم اسرائیل را نابود کنیممشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه قرآن این اجازه را به ما داده است که اسرائیل را نابود کنیم، گفت: عربستان از ناحیه چه کسی مامور شده است که یمن را نابود کند و چرا آمریکا باید از عربستان حمایت کند.
13940221000617_PhotoA.jpg


به گزارش [FONT=tahoma, sans-serif]خبرگزاری فارس[/FONT] از قم، حجت‌الاسلام مجتبی ذالنور عصر امروز در مناظره سیاسی که در سالن همایش‌های دانشگاه علوم‌پزشکی قم برگزار شد با اشاره به مذاکرات لوزان، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب نسبت به نتیجه مذاکرات خوشبین نیستند.
وی افزود: اختلاف ایران و آمریکا به موضوع هسته‌ای مربوط نمی‌شود و اگر به سخنان رئیس جمهور و وزیر امور خارجه آمریکا گوش فرا دهید متوجه خواهید شد که آنها تنها بر مسائل هسته‌ای ایران تاکید ندارند.
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه مذاکره‌کنندگان غربی اهل تعهد نیستند، گفت: نمی‌توان به مذاکره‌کنندگان اطمینان داشت.
ذالنور تصریح کرد: رئیس جمهور در زمان انتخابات مطرح کرد که می‌توان با مذاکره مشکلات را حل کرد و پس از انتخابات نیز بر این مسئله تاکید کرد و این در حالی است که رهبر معظم انقلاب به دولت منتخب مردم این اجازه را دادند تا با کشورهای مختلف به مذاکرات بنشینند و بارها گفته‌اند که از تیم مذاکره‌کننده حمایت می‌کنند و از مذاکرات هیچ حمایتی نمی‌کنند.
وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب خطوط قرمز را در مذاکرات مشخص کردند، گفت: پشت به قله کردن به معنای نرسیدن به قله نیست، برای رسیدن به اهداف باید با کشورهای مختلف به مذاکره نشست اما نباید آرمان‌های خود را زیر پا گذاشت.
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: نتیجه مذاکرات هرچه باشد به نفع ملت ایران خواهد بود و بر این اساس باید منافع ملی تضمین شود و آرمان‌ها نباید زیر پا گذاشته شود و اگر کسی به این اصول پایبند باشد به طور قطع به پای او بوسه خواهم زد و باید بر این اساس از آنها حمایت کرد.
ذالنور با اشاره به شکست مذاکرات هسته‌ای، گفت: اینکه برخی مدعی بودند آمریکایی‌ها افراد منطقی هستند در صورت شکست مذاکرات مردم به عدم پایبندی آمریکایی‌ها به تعهداتش پی خواهند برد.
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: باید مشخص شود که آیا کشورهای غربی واقعا سود ما را می‌خواهند و از سوی دیگر باید در خصوص ماهیت صهیونیسم بین‌الملل بحث کرد.
وی با اشاره به اینکه قرآن این اجازه را به ما داده است که اسرائیل را نابود کنیم، گفت: قمی‌ها هر ساله در راهپیمایی 22 بهمن نشان داده‌اند که از اسرائیل متنفر هستند و به نوعی قمی‌ها مسلمان هستند و همیشه از مسلمانان دیگر حمایت می‌کنند، چراکه پایه اصلی مسلمانان این است که از مسلمان دیگر حمایت کنند.
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران یادآور شد: عربستان از ناحیه چه کسی مامور شده است که یمن را نابود کند و چرا آمریکا باید از عربستان حمایت کند.
ذالنور با اشاره به طرح کنگره آمریکا اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکا پس از توافقات تا یک ماه حق ندارد تحریم‌ها را بردارد و پس از یک ماه، اگر به نتیجه رسیدند می‌توانند تحریم‌ها را بردارند و این به معنای تحقیر ملت ایران است.
وی افزود: هنگامی که کنگره آمریکا این طرح را تصویب می‌کند به طور قطع کلاه بزرگی به سر مردم ایران می‌رود.
ذالنور تصریح کرد: ما از 24 سال پیش تحریم بوده‌ایم و از همین رو باید گفت تحریم‌های ما با مسائل هسته‌ای آغاز نشده است.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر