ماده مخدر جدید ماشروم را بیشتر بشناسید

eMziper

همراه نمونه
2015-03-13
579
102
0
تهـــــران
hhh1141.jpg


ماده مخدر جدید ماشروم را بیشتر بشناسید
اخیرا ماده مخدرماشروم در میان نسل جوان در حال مصرف می باشد که به نظر می رسد از میزان آسیب هایی که به دستگاه عصبی و سلول های خاکستری مغز می رساند آگاهی و اطلاع رسانی کافی صورت نگرفته است.
ماشاروم ماده ای مخدر از گروه مخدرهای صنعتی و واحد اندازه گیری آن برگ است. این ماده مخدر شبیه به کاغذ بوده، رنگ و بویی ندارد و عوارض استفاده ازآن بسیار قابل ملاحظه و خطرناک است. به طوری که قدرت توهم زائی آن می تواند تاچندین برابر سایر مخدرهای صنعتی باشد. حدودا 30دقیقه پس از شروع مصرف، علائم توهم زای آن شروع شده و حدود 4 تا 6 ساعت این اثرات باقی می ماند. نکته جالب توجه اینجاست که اثرات توهم زایی قارچ می تواند به صورت لذت بخش یا عذاب آور باشد که این حالات به خلق غالب فرد و عوامل محیطی و بیرونی بستگی دارد. هم چنین این ماده با تحریک اعصاب سمپاتیک موجب افزایش ضربان قلب وفشار خون گشته و گشادی مردمک های چشم را به همراه دارد. از دیگر اثرات آن می توان به سیخ شدن موهای بدن،افزایش دمای بدن و حالت گرگرفتگی و یا تشنج نیز اشاره کرد. چه خوب است دانستن علائم مصرف این ماده مخدر مد نظر خانواده های محترم قرار گیرد.
این ماده پس از ورود به بدن به سیلوسین جذب شده و مصرف آن بروز شادی و سرخوشی موقت را در مصرف کننده دارد؛ به طوری که با تقلید از عملکرد سروتونین درمغز، موجب تغییر در آگاهی مصرف کننده می گردد؛ به عنوان مثال مصرف کننده بدون اختیار می خندد و پس از اتمام اثر این ماده مخدر بر بدن، فعالیت های مغزی به همان شکل باقی مانده و فرد نمی تواند هماهنگی بین فعالیت های بدنی و مغزی خود ایجادکند.
مطالعات صورتگرفته بر روي افراد نشان می دهد که با مصرف دراز مدت ماشروم، می تواند منجر به تغييردر شخصيت فرد و هم چنین افزايش گرايش او به صراحت کلام و دوري از تعصب گردد. به نظر می رسد عزم جدي مسئولان به ويژه متولیان مبارزه با موادمخدر با کنترل عملکرد سودجويانی که هدفی به جز نابودي نسل جوان کشور ندارند احساس می گردد.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر