ماجدي: نکونام مي‌تواند خيلي سريع برگردد

Atash

افتخاری
2013-07-17
1,568
3,723
0
[h=1]ماجدي: نکونام مي‌تواند خيلي سريع برگردد[/h]
[h=2]سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: نکونام مي‌تواند هرچه سريع‌تر به تمرينات بازگردد.[/h]
00946253.jpg


ميرشاد ماجدي در خصوص مصدوميت جواد نکونام اظهار داشت: نکونام که کشيدگي عضله دارد و با توجه به شناختي که از او داريم مي‌تواند هرچه سريع‌تر خود را به بازي‌ها برساند.

به گزارش فارس، وي در مورد وضعيت ساموئل تصريح کرد: ساموئل اعلام کرده که مبلغي از قراردادش را دريافت کند و پس از آن در سر تمرينات حاضر شود. با توجه به اينکه شرايط باشگاه خوب نيست و در اين شرايط که خيلي از بازيکنان پول خود را دريافت نکرده‌اند مسئولان به دنبال اين هستند که مسئله را زودتر حل کنند تا او هم به تمرينات بازگردد.

سرپرست استقلال خاطرنشان کرد: قرار بوده 50درصد بودجه باشگاه را هيئت‌مديره و 50درصد ديگر را وزارت ورزش تأمين کند. فتح‌الله‌زاده و هيئت‌مديره تلاش خود را انجام داده‌اند اما هنوز بودجه وزارت تأمين نشده است.

ماجدي با اشاره به حضور استقلال در ليگ قهرمانان آسيا گفت: ما نگاه ويژه‌اي به مسابقات آسيايي داريم چند سال گذشته اتفاقي افتاد و اسامي دير ارسال شد آن هم به دليل اينکه کار تخصصي وجود نداشت، ما هم‌اکنون اساسي را آماده کرده‌ايم و حتي زودتر از 25 ژانويه هم ارسال مي‌کنيم.

وي در مورد شرايط پژمان منتظري تصريح کرد: شما بايد در مورد اين بازيکن با فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نويي صحبت کنيد. به هر حال او بازيکن بزرگي است و تلاش مي‌کنيم تا او را حفظ کنيم اما به هر حال برخي شرايط مربوط به خود فرد مي‌شود.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: سحریی، بچه کرد و Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر