لیفت و پروتز سینه به شکل همزمان

sheyda69

New member
2016-07-11
14
6
0
iran
4.jpg


سینه های خود را همزمان لیفت و بزرگ بکنید

مقدمه:

در موارد خاصی، لیفت سینه همزمان با پروتز سینه جهت رسیدن به ظاهر خوب ضروری است. لیفت سینه همراه با پروتز سینه، عمل خیلی تخصصی جراحی سینه است که انجام ان مساله است . تجربه قابل توجه ی در این کار دارد.
سوال از وی:

لیفت سینه همزمان با پروتز سینه چکار می نماید ؟

سینه ها شاید به خاطر پیری، كم شدن وزن،بارداری یا شیردهی افتاده باشند. این عوامل همگی باعث می شوند سینه اندازه خود را از دست بدهد و کوچکتر شود.پروتز سینه همزمان با لیفت سینه این تغییرات را ویرایش می نماید . این عمل ترکیبی جهت موارد زیر طراحی شده است:

لیفت سینه


-به سینه اندازه می دهد و آن را پر می نماید .
-شکل سینه را گرد می نماید .
-نوک پستان و پوست تیره اطراف آن را بالا می برد.
-اندازه آرئول(هاله اطراف نوک سینه) را کاهش می دهد.

موارد ی که می بایست در پروتز سینه همزمان با لیفت سینه درنظر گرفت :

پروتز سینه به تنهایی باعث لیفت سینه های افتاده نمی شود

این سوء برداشت وجود دارد که پروتز سینه باعث ویرایش افتادگی سینه می شود. این مطلب تا میزانی درست است؛ پروتز سینه باعث ها تا میزان خاصی می شود اما نمی تواند درجات شدید افتادگی سینه را بهبود نماید . در مقایسه با پروتز سینه به تنهایی،اضافه کردن باعث لیفت قابل توجه ی می شود. گاهي از جراحان به جای انجام لیفت سینه همزمان با گذاشتن پروتز،از پروتز های بزرگتر جهت بازبینی افتادگی استفاده می کنند که نتایج ضعیفی دارد و بیمار از نتیجه عمل ناراضی می شود. در زمان مشاوره جهت عمل پروتز سینه، دکتر میزان افتادگی سینه شما را بررسی می نماید ودر صورتی که افتادگی در میزانی باشد که با پروتز به تنهایی ویرایش نشود،انجاملیفت سینه همزمان با پروتز سینه را به شما پیشنهاد می نماید .

پروتز سینه لیفت سینه همزمان
لیفت سینه باعث بیشتر شدن سایز سوتین نمی شود:

لیفت سینه باعث می شود سینه شما پر تر شود ولی اندازه کلی آن را بیشتر شدن نمی دهد. در مقایسه با لیفت سینه به تنهایی، اضافه کردن پروتز سینه به شما مجوز می دهد سینه بزرگ تری داشته باشید.

آیا لیفت سینه همزمان باپروتز سینه عمل مناسبی برای من است؟

در صورتی از این عمل سود می برید که:

-می خواهید اندازه سینه را افزایش دهید سینه ها را لیفت نیز بکنید.
-نیاز به لیفت سینه دارید ولی می خواهید سینه هایتان پرتر نیز بشوند.
-به علت جراحی چاقی یا كم شدن وزن سایز سینه شما تغییر کرده باشد.
-نیاز به پروتز سینه دارید ولی افتادگی سینه شما بیشتر از آن چیزی است که با پروتز سینه به تنهایی جبران شود.
-نوعی اختلال افزایش سینه به نام سینه بصورت فشرده (constricted breast) دارید.

lift.JPG


سایر شرایط برای کاندیداها:

-بیماران باید سلامت عمومی داشته باشند. دکتر همـواره قبل از هر نوع جراحی سلامت عمومی شما را بررسی می نماید .
-سیگاری ها بایستی 2 هفته قبل از جراحی سیگار را ترک کنند.
-بیمارانی که شیر می دهند یا باردار هستند بایستی تا 8-4 هفته بعد از انتها شیر دهی صبـر کنند تا اندازه دقیق سینه آنها تعیین شود.
-بیماران می بایست توقعات واقعی از عمل پروتز سینه همزمان با
داشته باشند.

پروتز و لیفت سینه
برش های مورد نیاز جهت عمل پروتز سینه همراه با لیفت سینه (ماستوپکسی ) :

هرراهنمای جراحی نوعی زخم به جا می گذارد. جراح پلاستیک در ایجاد برش های کوچک تخصص دارد و آن ها را در جا هایی قرار می دهد که دیده نشوند. سه تکنیک جهت لیفت سینه وجود دارد که همراه با سه نوع برش است .

ترکیب پروتز سینه لیفت سینه مجوز می دهد که از برش های مورد نیاز جهت لیفت سینه جهت گذاشتن پروتز شود. در کل، برش اضافی دیگری برای گذاشتن پروتز همزمان با لیفت سینه ضروری نیست.
چه نوع لیفت سینه ای همزمان با پروتز سینه نیاز دارم؟

روش لیفت سینه ای که همراه با پروتز سینه انجام می شود، بستگی به میزان افتادگی سینه است. در کل، هر چه افتادگی کمتر باشد،نیاز به برش کمتری است و هر چه افتادگی بیشتر باشد،نیاز به برش زیادتری است . پوشیدن هر نوع ی باعث مخفی شدن زخم ها می شود.

-برش پری آرئولار(اطراف هاله نوک سینه)،در امتداد آرئول(هاله اطراف نوک سینه)در مرز بین پوست تیره و روشن قرار می گیرد به خوب ی مخفی می شود.
-برش عمودی از زیر آرئول( هاله اطراف نوک سینه) شروع می شود و تا زیر سینه امتداد می یابد. برش عمودی اکثرا ٌ بیشتر معین است.

در زمان مشاوره دکتر به شما می گوید که کدامشیوه با توجه به آناتومی سینه شما جهت شما مناسب تراست.
زمان نقاهت بعد از عنل لیفت سینه همراه با پروتز سینه :

به شما پیشنهاد می کنیم استآسان کنید. می توانید کار های سبک مانند تماشای تلویزیون یا تحقيق را انجام دهید ولی از کار های سنگین اجتناب بکنید . 7شاید 7-3 روز سینه شما درد داشته باشد و دارو به شما داده می شود. سینه ها در 3-1 هفته اول متورم و کبود هستند . بیشتر بیماران 5-7 روز بعد به سر کار خود برمی گردند. هفته بعد از جراحی دکتر شما را ویزیت می نماید تا بخیه ها را بکشد زخمها را بررسی نماید . بیماران 2-1 هفته بعد از جراحی می توانند ورزش سبک انجام دهند. کار های سنگین 6-4 هفته بعد از جراحی انجام می شوند. در ابتدا شکل سینه ها احتمال دارد به نظر غیرطبیعی باشد. این امر کاملا طبیعی است 6-3ماه طول می کشد تا کاملا رفع شوند. زمان ی این موارد رفع شوند می بینید که سینه ها شکل طبیعی واقعی را به دست آورده اند.
ریسک ها و مشکلات همراه باعمل پروتز سینه همراه با لیفت سینه :

مانند هر جراحی دیگری، ریسک هایی در عمل پروتز سینه همراه با لیفت سینه وجود دارد.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر