لیست دروس عمومی و معارف سال تحصیلی 93-92 پیام نور

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
[SIZE=+0][SIZE=+0][SIZE=+0][SIZE=+0]جدول آخرین لیست دروس عمومی و معارف دانشگاه پیام نور برای سال تحصیلی ۹۳-۹۲ با آخرین تغییرات منتشر شد
[/SIZE]به گزارش [/SIZE]اخبار پیام نور (PnuNews.com) آخرین لیست دروس عمومی و معارف دانشگاه پیام نور مربوط به سال تحصیلی ۹۳-۹۲ با یک تغییر جدید منتشر شد. مهتمرین اتفاقی که تقریبا همه دانشجویان را متوجه خود خواهد کرد حذف درس جمعیت و تنظیم خانواده از سرفصل دروس کلیه رشته ها می باشد. از نیمسال اول سال تحصیلی ۹۳-۹۲ کلیه دانشجویان موظف به گذراندن درس جدید "دانش خانواده" می باشند. درسی ۲ واحدی که طبق بخشنامه وزارت علوم برای کلیه دانشگاه ها و رشته ها جایگزین درس "جمعیت تنظیم خانواده" شده است.
لازم به ذکر است دانشجویانی که درس یک واحدی جمیعت و تنظیم خانواده را گذرانده اند نیازی به گذراندن درس دو واحدی "دانش خانواده" ندارند.
در رابطه با دروس معارف نیز همانند سال قبل دانشجویان در هر ترم تنها مجاز هستند یک درس (۲ واحد) از دروس معارف را انتخاب کنند. (در ترم آخر این محدودیت وجود ندارد)

پیوست شد...

[/SIZE][/SIZE]
 

پیوست‌ها

  • omomi92.pdf
    125.7 کیلوبایت · بازدیدها: 0
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: سحریی

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر