لیزر مو های زائد

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
لیزر مو های زائد: لیزر مو های زائد یکی از بیشترین دلایل مراجعه مردم به و مـی باشـد. ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چرا افراد نیاز به های زائد پیدا می کنند؟ برای پاسخ به این پرسش باید گفت در بدن یک زن ، مقداری هورمون مردانه وجود دارد و بالعکس ، تا زمانی که توازن طبیعی بین مقدار این دو نوع هورمون یعنی هورمون های زنانه و مردانه وجود داشته باشد ، مشکلی خاصی پیش نمی آید ، اما اگر میزان هورمون مردانه یا حساسیت بافت های بدن زن به این هورمون افزایش پیدا کند ، ممکن است تغییراتی در بدن به وجود بیاید. این تغییرات معمولا نا خواسته به وجود می آیند. از نمونه های این تغییرات می توانیم به رشد مو های ضخیم ، بخصوص در نواحی صورت اشاره نماییم.
جهت رفع این مشکلات ، روش های درمانی مختلفی وجود دارد که از مؤثر ترین آن ها می توانیم به لیزر مو اشاره کنیم.
روش هـای سنـتی تاثیری در از بین بردن فولیکول مو ندارد . بنابراین استفاده از کرم های مو بر، اپیلاسـیون، اپی لیدی، تراشیدن، بند انداختن یا روشهای دیگر موجب بازگشت موهای ناخواسته به همان تعداد ، ضخامت و رنگ قبلی می شوند.



مراحل از بین رفتن مو های زائد در بدن به وسیله ی لیزر مو های زائد
به طور کلی مراحلی که در زیر پوست صورت می گیرد تا مو های زائد پس از لیزر مو های زائد از بین به بروند به شرح زیر هستند:



مرحله رشد (آناژن)
در این مرحله مو های زائد دارای بیشترین رنگ و ضخامتشان هستند. در این مرحله اشعه لیزر بیشترین اثر تخریبی بر روی فولیکول مو دارد.

مرحله توقف رشد (ماتاژن)
در این مرحله ضخامت فولیکول مو کمتر می شود و از پیاز مو جدا می شود.

مرحله استراحت (تلوژن)
این مرحله شمال متوقف شدن تمام فعالیت های رشد مو های زائد است. مدت زمان این دوره بسته به ناحیه ی مورد درمان متفاوت می باشد. تلوژن اگر بر روی مو های سر انجام شود به حدود صد روز زمان نیاز دارد اما در سایر نواحی بدن تا شش ماه بیشتر طول نمی کشد.

درسال هاى اخير ، میزان تقاضاى عمومى جهت انجام ليزر مو هاى زائد افزايش بسیار زیادی داشته است. اما لیزر مو نیز مانند هر تكنولوژى جديدی كمترشناخته شده است. امروزه شاهد سو استفاده از لیزر مو توسط افرادی که بدون مطالعه قبلى و صرفا بر اساس تبليغات يا قيمت ارزان تر ، اقدام به انجام ليزر مو های زائد دريک مركز می کنند ، هستیم. کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر بهتین قصد دارد ، با ارائه اطلاعاتی ضرورى در مورد انتخاب صحیح کلینیک زیبایی مناسب براى انجام ليزر مو هاى زائد ، مانع از تكرار تجربیات تلخ از دست دادن پول و وقت تان و بد تر از همه ، بى اعتمادى نسبت به يك روش درمانى مؤثر و جديد بشود. مهم ترين نكته اى كه بايد به آن توجه داشت ، جمله ی زیر می باشد:
« هر ليزرى ، ليزرنيست ! »
مهم ترین شرط برای درمان قطعی و دائمی مو های زائد ، اطمينان از برند دستگاه ليزر می باشد.
اگر قصد لیزر مو های زائدتان را دارید و به دنبال کلینیک لیزر مناسب هستید پیش از هر چیز باید نوع لیزر مو ی مناسب را پیدا کنید. برای تشخیص لیزر مو مناسب برای پوستتان لازم است در ابتدا پوست خود را بشناسید.
با ما همراه باشید تا روش صحیح تشخیص نوع پوست را در ادامه مطرح کنیم.
یکی از عمومی ترین روش ها برای طبقه بندی انواع پوست ، طبقه بندی به روش دکتر فیتز پاتریک می باشد که مبتنی بر رنگ پوست ، مو ، چشم و واکنش پوست به نور خورشید انجام می شود. بر اساس این روش شش نوع گروه پوستی خواهیم داشت:
گروه اول: پوست های خیلی سفيد و داراى كك و مك ، موهاى قرمز ، مردمك چشم آبى ، پوست به سرعت در مقابل آفتاب مى سوزد وهيچ وقت برنزه نخواهد شد.
گروه دوم: پوست های سفيد و مو هاى بلوند ومردمك چشم روشن، پوست در مقابل آفتاب مى سوزد و کمتر امکان دارد که برنزه شود.
گروه سوم: پوست های گندمى ، مو هاى قهوه اى ، پوست در مقابل آفتاب گاهى مى سوزد و خوب برنزه نمى شود. (این گروه پوستی در بعضى از اهالى شمال كشور نیز ديده مى شود.)
گروه چهارم: پوست های سبزه و مو ها ومردمك هاى تيره ، پوست در مقابل آفتاب به خوبی برنزه مى شود وبه ندرت خواهد سوخت. (مانند پوست بسیاری از مردم کشورمان)
گروه پنجم: پوست های قهوه اى تيره ، تقريبا هيچوقت دراثرآفتاب نمى سوزد وشديدا برنزه مى شود.(مانند پوست بعضى ازاهالى جنوب كشور و بويژه درهند وپاكستان ديده مى شود)
نوع٦: پوست های كاملاً تيره كه هيچ موقع دربراآفتاب نمى سوزد.(سياه پوستان)

 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر