قیمت گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ مشخص شد

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


سرانجام پس از ماه‌ها افشاگری و گمانه‌زنی، سامسونگ از پرچم‌داران جدید خود به نام Galaxy S8 و +Galaxy S8 رونمایی کرد. پیش از مراسم Unpacked سامسونگ، تقریبا مشخصات کامل پرچم‌داران جدید این غول کره‌ای مشخص شده بود و شاید مهمترین خبری که خیلی‌ها منتظر شنیدن آن هستند به قیمت این دو محصول مربوط می‌شود.


به نظر می‌رسد همان طور که پیش‌تر در شایعات شنیده بودیم، قرار است گلکسی اس 8 با قیمت ۷۹۹ یورو و گلکسی اس 8 پلاس با قیمت ۸۹۹ یورو وارد بازار شوند.


قیمت‌های اعلام‌شده کمی زیاد به نظر می‌رسد و در برخی بازارها نیز ممکن است قیمت‌های اعلام‌شده کمی بیشتر یا کمتر باشد. طبق معمول، سامسونگ در روزهای آتی اطلاعات قیمتی پرچم‌داران خود را برای بازارهای مختلف اعلام می‌کند. تاریخ عرضه‌ی عمومی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس ۲۱ آوریل (۱ اردیبهشت) سال جاری خواهد بود.

منبع:زومیت
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر