قوانین تالار گفتمان یه حسِ خوب

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
ضمن تشکر از عضویت شما در تالار گفتمان یه حسِ خوب
یه حسِ خوب یک وب سایت عاشقانه،سرگرمی و تفریحی است که به منظور ایجاد فضایی صمیمی،امن و دوستانه بین بچه ها ایجاد گشته است.
این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و کلیه موضوعات بصورت طبقه بندی شده ارائه شده و همه کاربران میتوانند با توجه به قوانین به بحث و تبادل نظر درباره موضوعات مطرح شده بپردازند.

عضویت در تالار برای همه افراد بصورت رایگان امکان پذیر است .

لطفا قبل از هرگونه فعالیت قوانین انجمنها را به دقت مطالعه فرمایید:
قوانین مهم انجمنها:
1. این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه فعالیت خلاف قوانین جرائم رایانه ای ممنوع میباشد.

2.
هرگونه فعالیت سياسي و مرتبط با سياست در ایران انجمن ممنوع ميباشد .

3.
استفاده ي كاربران از بيش از يك نام كاربري تنها در صورتی که منجر به آزار و اذیت سایر کاربران نشده و استفاده های سوء نشود مجاز است. در غیر این صورت دسترسی کاربر خاطی در اولین فرصت از انجمنها قطع خواهد شد.

4.
جا زدن و معرفي كاربري به جاي كاربري ديگر ممنوع ميباشد.

5.
ارائه لينك دانلود فيلم و ترانه ممنوع ميباشد.

6.
ارائه ابزارهای گذر از فیلت*رینگ و هر گونه بحث در این باره ممنوع میباشد.

7.
ارسال تصاویر غیر اخلاقی و یا هرگونه تصویر غبرفرهنگی و یا ارسال تصاویر با پوشش نامناسب ممنوع میباشد.

8.
توهين به همه ي اديان مقدس الهی ممنوع ميباشد .

9.
توهين به همه ی اقوام ایرانی به هر نحو و در هر شکل ممنوع ميباشد .

10.
مسئولیت مطالب ارسال شده توسط کاربران به عهده خود شخص بوده و لزوماً نظر و یا مطلب مسئولین سایت نمی باشد.

11.
استفاده از آواتارها و امضاء های غیر اخلاقی و شیطان پرستانه ممنوع بوده و در صورت مشاهده با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.

12
. بحث و ارائه ی هرگونه مطلب در خصوص وبسایت های فیـلتر شده مجاز نمیباشد.

13.
هرگونه بحث و جدل بر سر برتری یک گروه نسبت به گروه دیگر و یا برتری فردی و یا جنسیتی ممنوع میباشد.

14.
هر گونه بحث و جدل در مورد فرقه های مذهبی و همچنین هرگونه بحث در رابطه با ماسون و شیطان پرستان در ایران انجمن ممنوع می باشد.



قوانین عمومی
1. در هنگام ثبت نام در انجمن، از کلمات مناسب در نام کاربری خود استفاده نمایید. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب، اكانت كاربر خاطی در اولین فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.

2. انتخاب نام های کاربری بی مسمی مانند (ئثغسشئسشمهئه) در اوج بی حوصلگی، نشان دهنده ی ارزش و احترام بسیار کمی میباشد که کاربران منتخب این نوع اسامی نسبت به یک انجمن دارند بنابراین تمامی ارسال های این کاربران بایگانی خواهد شد.

3. جهت تغییر نام کاربری درخواست خود را در تاپیک " " ارسال نمایید. (امکان حذف نام کاربری به صورت کلی مقدور نمیباشد)

4. بر خورد صحیح با کاربران دیگر ایران انجمن و عدم استفاده از کلمات و جملات توهین آمیز و حفظ حرمت سایرین شرط اول فعالیت در ایران انجمن میباشد.در صورت مشاهده هر گونه بي احترامي به كاربران ديگر و مديران و مسئولان سايت با كاربر مربوطه برخورد خواهد شد و در صورت لزوم دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.

5. ایجاد حساب کاربری شبیه نام کاربری مدیران سایت و یا استفاده از آواتار و یا اطلاعات آنها که باعث سردر گمی کاربران خواهد شد، ممنوع است و در صورت مشاهده دسترسی کاربر بدون اخطار قبلی قطع خواهد شد.

6. خرید و فروش در پیغام خصوصی تنها در صورت دو طرفه بودن رابطه مجاز می باشد.اما در صورتی که کاربری از شما به دلیل ارسال پیغام های خصوصی تبلیغاتی، اسپم ، توهین و غیره شکایت کرد، بعد از بررسی موضوع، بخش پیغام خصوصی شما بسته خواهد شد.

7. در ذکر نام واقعی خود در قسمت مربوطه در انجمن ها از به کار بردن اسم و الفاظ دیگر به غیر از نام واقعی خود جدا خودداری نمایید.

8. استفاده از عکس ها و نوشته ها در سایزهای بزرگ و موارد تبلیغاتی و خلاف قوانین انجمن ها در امضای کاربری ممنوع میباشد.

9. در صورت داشتن هر گونه اعتراض نسبت به عملکرد مدیران و مسئولین و همچنین داشتن اعتراض به پستهای کاربران در هر زمینه ای از طریق ارسال پیغام خصوصی به یکی از مسئولین اقدام نمایید. زدن پست و تاپیک بدین منظور (و برخورد خودسرانه با کاربران خاطی) خلاف قوانین بوده و کاربر مذکور اخطار دریافت خواهد کرد.

10. هرگونه تبلیغات بی جا از سایتها و انجمنهای مشابه به منظور جذب کاربر ممنوع بوده و با کاربر خاطی در اولین فرصت برخورد خواهد شد.


قوانین ارسال مطلب

1. در هنگام ارسال مطلب در انجمن ها از کلمات مناسب استفاده نمایید. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب، دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.

2.
ارسال موضوعات با عناوین و مضامین خارج از آداب و فرهنگ عامه ایرانی، مباحثی از قبیل د+ا+ف / د+وس+ت+د+خ+ت+ر / د+و+س+ت+پ+س+ر / و... ممنوع میباشد.

3.
از انتخاب عناويني از جمله كمك ، تورو خدا كمكم كنيد ، خيلي مهم ، هر كي ميتونه جواب بده ، نياز به پاسخ فوري ، يك برنامه ، جطوري ميتونم ، كرك برنامه و جملاتي شبيه به اين پيغامها جدا خودداري نماييد.

4.
زبان اصلی تالار فارسی است ، لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فینگلیش استفاده نکنید .

5.
ارسال مطالب و تصاوير خارج از فرهنگ جامعه ي ايراني و خلاف قوانين جمهوري اسلامي ممنوع ميباشد .

6.
مباحث مربوط به Hack (آموزش راه های نفوذ) و مسائلی که باعث آزار و اذیت دیگران شود اکیداً در سایت ممنوع بوده و در صورت مشاهده کاربر خاطی در اولین فرصت از دسترسی به ایران انجمن محروم خواهد شد.

7.
در صورت داشتن سوال، سوالات خود را تنها در داخل انجمن ها مطرح کنید و از طرح آنها در قالب پیام خصوصی خودداری نمایید.

8.
در هنگام مطرح کردن سوالات خود، انجمن مناسب را انتخاب نمایید و از مطرح کردن سوالات خود در انجمنهای نامتناسب با سوالتان خودداری نمایید.

9.
از پرسیدن سوالات نامربوط به موضوعات خودداری نمایید.

10.
در صورتی که جواب سوالی را نمی دانید از ارسال جوابهای نامربوط به موضوع خودداری نمایید.

11
. در هنگام جواب دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری نمایید.

12.
از نوشتن نامه هاي تجاري و يا تبليغات تجاري پرهيز كنيد. در صورت مشاهده مطالب مذکور حذف شده و کاربر خاطی اخطار خواهد گرفت.

13.
مسئوليت تمامي فايلها و يا تصاوير و... كه از طريق سايت رد و بدل ميشوند بر عهده كاربر فرستنده ميباشد و تالار یه حسِ خوب در قبال اين گونه مسايل هيچ گونه تعهدي در زمينه سالم بودن آنها، ويروسي نبودن آنها و... ندارد.

14.
در صورت ملاحظه هرگونه مطلب تمسخر آمیز، توهین آمیز و یا مسایل و مشکلات شخصی در مورد یک کاربر و یا یک مدیر در انجمن ها،آن ارسال سریعا حذف و در صورت تکرار موجب برخورد با آن کاربر خواهد شد.

15.
در صورت راه اندازی بحث هایی که منجر به دعوا شود، مدیران مجاز به بستن موضوع و اخطار به کاربر میباشند در صورتی که بعد از اخطار،کاربر همچنان به کار خود ادامه دهد دسترسی وی به سایت مسدود خواهد شد .

16.
هرگونه بحثی که موجب انحراف تاپیک ها از مسیر اصلی خود شود، که به نوعی خلاف قوانین ایران انجمن باشد در صورت تشخیص مدیران، تاپیک و یا بحث های اضافه حذف خواهد شد.

17.
هرگونه بحث در رابطه با اثبات برتری یکی از جنس های دختر و یا پسر نسبت به جنس مخالف ممنوع می باشد.

18.
از ارسال مطالب تكراري و مطالب بی مورد و زاید خودداری نمایید.

19.
ایجاد هرگونه تاپیک های خداحافظی از اعضای ایران انجمن ممنوع میباشد.

20.
برخی از بخش هاي سايت (انجمنها) يك سري قوانين خاص خود را دارند كه تمامي كاربران علاوه بر رعايت قوانين ذكر شده در اين قسمتملزم به رعايت قوانين هر بخش نيز ميباشند.

21.
جهت تشكر از مطالب ارائه شده در يك تاپيك و يا تاييد حرفهاي نويسنده آن پست به جاي ارسال يك تاپيك جديد و پاسخ به آن تاپيك از كليد تشكر و یا می پسندم كه در زير هر پست موجود میباشد استفاده نمایید.

22.
در هنگام انتقال مطلب از سایتهای دیگر به تالار یه حسِ خوب حتماً منبع آن را ذکر نمایید.

23.
استفاده از مطالب موجود در ایران انجمن در سایتهای دیگر تنها با ذکر منبع مجاز میباشد.



اخطارها

در صورتی که کاربری به هر یک از موارد فوق بی توجهی نشان داده و رفتار وی موجب ناراحتی کاربران یا بر هم زدن نظم انجمن ها شود، مدیران و مسئولین میتوانند به منظور یادآوری قوانین و رفتار نامناسب کاربر به وی اخطار دهند.

اخراج ها
در صورتی که کاربران بدون توجه به اخطار ها و تذکرات صادره به رفتار غیر قانونی خود ادامه دهند، مدیران و مسئولین میتوانند کاربر را بر اساس نوع رفتار وی، بصورت مدت دار یا برای همیشه از سایت اخراج کنند. در صورت اخراج کاربر از انجمن به صورا دائمی، امکان بازگشت وی مقدور نمیباشد.
******
در آخر یادآور میشویم که همه ی اجرا کنندگان قوانین و ناظران تالار گفتمان یه حسِ خوب همواره در نظر داشته باشند که این قوانین در جهت برپایی انجمنی سالم و مفید و منظم است، تا محیطی گرم و دلنشین بین کاربران عزیز ایجاد شود. اجرا و پیروی از قوانین پسندیده است، اما زمانی که اجرا کنندگان، انعطاف مناسبی در به کارگیری آنها داشته باشند، نتیجه ی مناسب تری خواهند داشت.

با تشکر، گروه مدیریتی تالار گفتمان یه حسِ خوب
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر