قلم هوشمند قرآن

sheyda69

New member
2016-07-11
14
6
0
iran
pen1.jpg


قلم هوشمند قرآنی قابلیت تلاوت قرآن با قاری دلخواه را دارد ومیتواند آیات قرآن کریم را تکرار نماید تا خوب روش ببینید . همچنین خواندن ت قرآن میتوانید, ترجمه فارسی, انگلیسی ترکی را هم گوش بکنید .

به محض ارتباط نوک قلم قرآنی با آیه , شروع به تلاوت می نماید . این قلم نوری امکان قرائت قرآن برای شخص را فراهم می‌کند و به منظور حصول اطمینان از قرائت صحیح، میتوانید چندین بار آیه را با قلم تکرار بکنید .

قلم هوشمند قرآنی قابلیت تلاوت قرآن با قاری دلخواه را دارد

به محض ارتباط نوک قلم قرآنی با آیه , شروع به تلاوت می نماید . این قلم نوری ، امکان قرائت قرآن برای شخص را فراهم می‌کند و به منظور حصول اطمینان از قرائت صحیح، میتوانید چندین بار آیه را با قلم دوباره تکرار بکنید .این قلم الکترونیک با تأیید دارالقران و وزارت ارشاد اسلامی در دسترس شما قرار میگیرد .

کتاب مقدس قرآن کریم که همراه قلم قاری قرآن است با فونت عثمان طاها نگارش شده که در صفحات آن بصورت شبکه ای نامرئی کد گذاری صورت گرفته است لذا با لمس نوک در آیه مورد نظر کد مربوطه را خوانده و بعد از تشخیص کد ، آیه مربوط به آن کد را میخواند .در صورتی که فرد نام آیه را با قلم لمس نماید ، تمام سوره تلاوت می گردد. شما میتوانید از روی دکمه های قلم یک استاد را گزینش بکنید با صوت آن استاد ادامه دهید.

%D9%82%D9%84%D9%85-%D9%82%D8%A7%D8%B1%DB%8C.jpg


با استفاده از این دستگاه شما می توانید با سه گام برترین نحوه یادگیری و قرائت حفظ آن را فرا گیرید :

۱- نقطه گذاری (لمس)

۲- گوش فرا دادن

۳- تلاوت فرد

صوت تلاوت بوسیله دو بلندگوی تعبیه شده بر روی قلم بصورت واضح شنیده می شود و در صورت تمایل می توان از هندسفر ی موجود در جعبه استفاده کرد.

با دیگر نیازی به مصرف از رایانه نیست و جهت آموزش کودکان لازم نیست آن ها را همراهی کنیم.

برای تلاوت آیا ت ولوم تعداد قابل توجه ی از قاریان ایرانی، مصری عرب را در این برنامـه در اختیار دارید که همگی را می توانید در سه کیفیت مختلف جهت استفاده از اپ در حالت آفلاین دریافت بکنید . قلم هوشمند قرآن همچنین دسترسی های خوب ی را در بخش تنظیمات اپ جهت تان فراهم کرده که در آن می توان ریزترین مورد ها مثل اندازه قلم و فونت روش پخش صوت … را به دلخواه درآورد.

در کالاها دیگر که بصورت رایانه های جیبی طراحی تولید گردیده است ما وجود کتاب قرآن را کمتر حس می کنیم اما در این دستگاه کتاب قرآن بصورت مستقیم مورد مصرف قرار می گیرد در کنار آن شما با تولید و ساخت این دستگاه یک MP3 Player نیز دارید زیرا قابلیت پخش فایل های MP3 را دارد و که یک خروجی جهت نصب هندمسافرت ی هم در آن قرار داده شده است.

نتیجه اینکه با مصرف از این تکنولوژی نو پیشرفته ، در فرآیند یادگیری شتاب زیاد زیاد ی خواهید گرفت.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: jonzac-ahmadi

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر