قرارداد و ترس از شکایت دو عامل اصلی ماندن تونی در تراکتورسازی!

saharrahin

New member
2015-03-30
32
10
0
مسئولان برای تغییر بی میل نیستند؛
[h=2][/h]



درحالی که مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز به قطع همکاری با سرمربی خود بی میل نیستند اما ترس از شکایت تونی اولیویرا به فیفا باعث شده است تا تراکتورسازان تغییر کادر فنی خود را به تعویق بیندازند. نتایج تیم تراکتورسازی در این فصل از مسابقات لیگ برتر نوسان زیادی داشته است، به طوری که مسئولان این باشگاه بارها تاکید کرده‌اند از نتایج کسب شده رضایت ندارند. هرچند بردهای مقطعی تراکتورسازی در لیگ و جام حذفی، همچون مُسکنی برای ابقای تونی اولیویرا سرمربی این تیم بوده ولی تساوی مقابل سیاه جامگان در هفته دوازدهم لیگ برتر، صدای اعتراض مدیرعامل این باشگاه را درآورد و عباسی تاکید کرد که جایگاه یازدهمی در خور و شان تیم تراکتورسازی نیست.
عباسی روز گذشته در تایید کرد که در جلسات هیات مدیره درباره تغییر سرمربی صحبت شده و این موضوع همیشه یکی از گزینه‌های باشگاه بوده است ولی چرا با وجود نارضایتی هواداران و مسئولان باشگاه از نتایج، اولیویرا در تراکتورسازی باقی مانده و به کارش ادامه می‌دهد؟
1910372.jpg
یکی از نکاتی که مسئولان باشگاه روی آن تاکید زیادی دارند، جلوگیری از شکایت تونی به فیفا برای دریافت مطالبات قبلی خود است. سرمربی تراکتورسازی چند روز پیش اعلام کرد که به خاطر باشگاه تراکتورسازی، شکایتش را در فیفا تعلیق کرده و فعلا پیگیر آن نیست. قطعا در صورت اخراج شدن تونی، این شکایت مجددا به جریان می‌افتد و هزینه سنگینی برای باشگاه تراکتورسازی در پی خواهد داشت. موضوع دیگر قرارداد اولیویرا با باشگاه است. طبق قرارداد، اگر تونی از تراکتورسازی اخراج شود، باشگاه باید تمام پولش را یکجا به وی بدهد. این در حالی است که باشگاه هنوز نتوانسته دریافتی زیادی از حامی مالی جدید خود داشته باشد و مشکلات مالی محدودیت‌هایی را در بحث تغییر کادر فنی برای آنها ایجاد کرده است. قطعا تراکتورسازی که با وجود مشکلات زیاد و جدایی احتمالی بازیکنان سرباز در نیم فصل وارد بحران جدیدی خواهد شد، به قهرمانی در جام حذفی راضی است و مسئولان منتظر عملکرد تونی در این جام هستند. به نظر می‌رسد حذف از جام حذفی با وجود قرارداد تونی و ادامه شکایت وی در فیفا پایان همکاری باشگاه با این مربی پرتغالی خواهد بود.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر