قاتل فراری را شناسایی کنید

Atash

افتخاری
2013-07-17
1,568
3,723
0
[h=2]درخواست پلیس از شهروندان[/h]
[h=1]قاتل فراری را شناسایی کنید
[/h]

» سرویس: اجتماعي - حوادث، انتظامي
کد خبر: 93121307578
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۱



پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار تصویر یک قاتل فراری از شهروندان خواست که وی را شناسایی کنند.
به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درساعت 18:30 روز 29 فروردین ماه سال 86 از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 ، وقوع یک فقره تیراندازی در منطقه چرمشهر به کلانتری 176 حسن آباد اعلام شد که با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد جوانی به نام امیر 24ساله براثر اصابت گلوله شلیک شده از اسلحه شکاری مجروح و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است .
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور شعبه 101 جزایی دادگاه عمومی بخش فشافویه ، پرونده در اختیار اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
با آغاز رسیدگی به پرونده و انجام تحقیقات از شاهدان صحنه نزاع و درگیری منجر به فوت مقتول ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که نزاع و درگیری به خاطر ورود چندین رأس گوسفند متعلق به مقتول به داخل یک زمین زراعی و اعتراض صاحب زمین آغاز شده است که بلافاصله صاحب زمین زراعی به نام نوشاد 40 ساله دستگیر و در اعترافات خود عنوان کرد که در نزاع و درگیری حضور داشته اما ارتکاب جنایت توسط کارگرش به نام "حاتم" انجام شده است .
"نوشاد" در اظهاراتش ، در خصوص نحوه مرگ مقتول به کاراگاهان گفت : به همراه حاتم در داخل مزرعه در حال کشاورزی بودیم که ناگهان چندین رأس گوسفند وارد مزرعه شد و در همین زمان نیز مقتول وارد زمین کشاورزی شد ؛ به همراه حاتم برای بیروی کردن گوسفندان به سمت آنها رفتیم که همین موضوع باعث آغاز درگیری ما با مقتول شد ؛ ناگهان حاتم با اسلحه شکاری همراه خود که آن را برای حفاظت از حیوانات وحشی همیشه همراه داشت ، به سمت مقتول شلیک کرد و پس از زمین افتادن مقتول ، حاتم نیز از محل متواری شد و از آن زمان هیچ خبری از وی ندارم .
با شناسایی متهم اصلی پرونده به نام حاتم . ج متولد 1364 ،کارآگاهان اداره دهم در همان زمان ارتکاب جنایت به محل سکونت متهم در شهر ورامین مراجعه اما در تحقیقات مشخص شد که وی پس از ارتکاب جنایت از محل سکونتش متواری شده است .
به گزارش ایسنا، مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد : با توجه به ادامه رسیدگی به این پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ و به دستور مقام قضایی ، دستور انتشار تصویر متهم متواری پرونده صادر شده ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر متهم شده و اطلاعاتی در خصوص مخفیگاه و یا محل‌های تردد این شخص دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را از طریق شماره تماس های 51055510 و 51055428 در اختیار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند .
انتهای پیام


 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: نسترن و Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر