فینیشر های معروف در wwe

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
فینیشر های معروف در wwe


۱-جان سینا:john cena حرکت بسیار معروفی به نام you cant see me دارد که البته ضربه ای به حریف نمیزند بلکه او را تحقیر می کند .
او سیگنچر هایی مثل knuckle shuffle – flying leg drop – suplex دارد . فینیشر او هم Attitude adjustment نام دارد .


۲-شان مایکلز: شاون مایکلز از اسطوره ها و پر سابقه ترین کشتی کج کاران wwe میباشد . او پس از ۲۰ سال پادشاهی در رینگ سر انجام در سال ۲۰۱۰ در رسلمنیا ۲۶ از آندرتیکر شکست خورد و رینگ کشتی کج را برای همیشه ترک کرد .

از سیگنچر موو های او میتوان به atomic drop – flying elbow drop – body slam اشاره کرد . همچنین او در زدن ضربه back hand Chop مهارت خاصی داشت . فینیشر او که یکی از زیبا ترین فینیشر های کشتی کج می باشد sweet chin music نام دارد .


۳-باتیستا: یکی از خوش اندام ترین کشتی گیران wwe بود که طرفداران زیادی هم داشت . او سال ۲۰۱۰ از مسابقات کناره گیری کرد اما 2014 بازگشت . از سیگنچر های او می توان به spine buster – spear – shoulder block اشاره کرد . او همچنین حرکت پاور بامب را به عنوان فینیشر خودش استفاده می کرد و نام اختصاصی batista bomb را برای آن انتخاب کرده بود .


۴-کین: همان طور که میدانید او برادر ناتنی آندرتیکر می باشد به همین خاطر خیلی از حرکات آندرتیکر را او هم اجرا می کند . سیگنچر های او عبارتند از flying clothes line -
side back slam – big boot – upper cut او همچنین حرکت choke slam from the hell را به عنوان فینیشر خودش استفاده می کند . البته گاهی هم از tomb stone استفاده می کند.


۵- اندرتیکر: آندرتیکر بیشترین و قوی ترین سیگنچر موو و فینیشر ها را دارد . از سیگنچر موو های او میتوان به big boot – leg drop – old school اشاره کرد . او همچنین ضربه بسیار سنگین choke slam را که کشتی گیران بزرگی مثل بیگ شو و کین به عنوان فینیشر استفاده می کنند ، به عنوان سیگنچر موو خودش استفاده می کند.
همچنین او از معدود کشتی گیرانی است که دو فینیشر دارد . اولین فینیشر او last ride نام دارد که اولین بار در ۳۰ ژوئن ۲۰۰۰ آن را روی ادج زد . این حرکت مثل پاور بامب می باشد اما کمی قوی تر است چون از ارتفاع بالا تری حریفش را به زمین می کوبد .
اما فینیشر اصلی او tomb stone pile driver نام دارد که در حال حاضر قوی ترین فینیشر میباشد (البته این فقط نظر من نیست همه معتقدند) این حرکت هم مثل پایل درایور می باشد اما به شکلی زیبا تر و بهتر .


۶-رندی اورتون:-randy orton سیگنچر موو ها و فینیشر بسیار خوب و کار سازی دارد . از سیگنچر هایش می توان به DDT – orton stunt – back breaker – power slam اشاره کرد .
رندی یک فینیشر بسیار زیبا و قوی به نام RKO دارد . بعضی می گویند که مخفف نام خودش یعنی Randy Keith Orton است و بعضی هم می گویند مخفف Randy Knock Out می باشد .


۷-تریپل ایچ: از سیگنچر های او میتوان spine buster – face buster – high knee را نام برد .
او همچنین حرکت pedigree را به عنوان فینیشر خودش استفاده می کند . البته از فینیشر های قبلی که گفتیم کمی ضعیف تر است اما مطمئن باشید اگر فینیشر خوبی نبود الان تریپل اچ هم پر افتخارترین کشتی کج کار جهان نبود .


۸-ری مستریو: مطمئنا هر کس بازی های او را دیده باشد از دیدن آن مسابقه خیلی لذت برده است چرا که او تکنیکی ترین کشتی کج کار تاریخ لقب گرفته است . او با قدی در حدود ۱۶۰ سانتی متر و وزن تقریبا ۶۵ کیلو گرم کوچک جثه ترین کشتی گیر حال حاضر است . اما فراموش نکنید که لقب او the biggest little man به معنی بزرگ مرد کوچک می باشد . در واقع او با استفاده از جثه کوچکش قادر است حرکات تکنیکی زیبایی را انجام دهد و در حال حاضر می توان او را جزء ۱۰ کشتی گیر برتر کمپانی قرار داد .
از سیگنچر های او می توان cross body – spring board – DDT – bulldog را نام برد .
فینیشر او دو مرحله ای است یعنی اول حرکت ۶۱۹ را میزند و بلا فاصله frog splash را روی حریف اجرا می کند . حرکت ۶۱۹ او بسیار معروف است و به همین خاطر به او Mr.619 میگویند.


۹-شیموس: کشتی گیر ایرلندی که خیلی سریع پیشرفت کرد و در عرض یک سال توانست قهرمان جهان شود! از سیگنچر موو های او میتوان به back breaker – brogue kick اشاره کرد البته در اکثر مواقع از حرکت brogue kick به عنوان فینیشر خودش استفاده می کند ولی زمانی که این فینیشر روی حریف جواب ندهد ، فینیشر دومش یعنی irish cross power bomb را روی حریف میزند .


۱۰-جف هاردی: یکی از محبوب ترین چهره های کمپانی بود که متاسفانه در سال ۲۰۰۹ مسابقه استیل کیج خودش را به سی ام پانک باخت و از کمپانی رفت . او هم اکنون در tna فعالیت می کند . او هم از های فلایر ها بود و پرش های بسیار زیبایی را انجام می داد . بار ها شاهد بودیم که از ارتفاع ۳ یا ۴ متری روی حریف می پرید که البته مصدومیت های زیادی را هم متحمل می شد . از سیگنچر های او می توان به whispir in the wind – twist of fate اشاره کرد . فینیشر او هم swanton bomb بود .
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر