فیلم برداری از صفحه نمایش سیستم با Free Screen Video Recorder 2.5.40.219

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
Free-Screen-Video-Recorder.jpg


Free Screen Video Recorder 2.5.40.219 یک ابزار رایگان و جمع و جور در عین حال کامل برای ضبط ویدیو از صفحه نمایش سیستم شما می‌باشد. این نرم افزار امکان ضبط ویدیو و تصویر از صفحه نمایش شما را دارد و فعالیت‌های صفحه دسکتاپ شما را به راحتی ضبط می‌کند و هرگونه اشیاء ،پنجره‌ها،منوها، … در دسکتاپ باشد نیز قابل ضبط شدن است و به صورت تمام صفحه آن را می‌توان ذخیره کرد. به راحتی توسط نرم افزار Free Screen Video Recorder ویدیوهای آموزشی جذاب بسازید و همچنین ویدیوهای ضبط شده شما را که با فرمت‌های فرمت‌های ویدئویی AVI یا WMV و فرمت‌های تصویری BMP، JPEG، GIF، TGA یا PNG می‌تواند ذخیره کند. این نرم افزار که محصولی از DVDVideoSoft می‌باشد امکان کارهایی دیگر نظیر ویرایش و برش و چرخش ویدیوها،تغییر اندازه،Crop می‌تواند انجام دهد. ویدیوهای ضبط شده با وضوح بالایی است و کاملا امن نصب و اجرا می‌شود جای هیچگونه spyware یا تبلیغات مزاحم نیست. ویژگی‌های بسیاری دارد شامل ضبط ویدیوهای وبکم مسنجرها شامل یاهو،AIM، MSN و امکان ضبط تصاویر پخش شده از کارت تی وی و تلویزیون را نیز دارد.امکان ساخت اسلاید و از کلیدهای میانبر نیز پشتیبانی می‌کند. هم اکنون این برنامه را به صورت مستقیم از دانلود سافت ور دریافت نمایید.


Free Screen Video Recorder is a compact, yet full-featured screen video recorder and screenshot capture tool that allows you to easily record screen activities and capture anything on the screen including windows, objects, menus, full screen and rectangular regions.
You can choose to save captures to file, clipboard or print them out directly from the program window.
Built-in editing tools include basic functions like resizing, cropping and rotating.
Free Screen Video Recorder saves video files as AVI and image files in BMP, JPEG, GIF, TGA or PNG formats.
Free Screen Video Recorder contains no spyware or adware. It’s clearly free and absolutely safe to install and run.

DVDVideoSoft’s products are freeware. In order to maintain product development and provide you with high-quality software, DVDVideoSoft may bundle links to other websites and third-party apps installations including toolbars in its products. Every time DVDVideoSoft products are installed, you have an obvious option to accept or opt-out of such installations.
Windows 8, 7, Vista, XP SP3



دانلود از دانلود ساف وار با حجم 19 مگابایت...> <

کد:
رمز فایل www.downloadsoftware.ir
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر