فیلترینگ «واتس‌اپ» در ایران تصویب شد

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0
عبدالصمد خرم‌آبادی، دبیر کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه اعلام کرد که در آخرین جلسه این کمیته فیلترینگ نرم‌افزار «واتس‌اپ» به تصویب رسید.

به‌گزارش خبرگزاری فارس، عبدالصمد خرم‌آبادی گفت: «این تصمیم اتخاذ شده و به تصویب هم رسیده است، اما هنوز تصمیم برای زمان اجرای فیلترینگ گرفته نشده است.»
خرم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر نیز گفته است اختلال و عدم دسترسی به وجود آمده در سرویس موبایلی «وایبر» مربوط به تصمیم این کمیته نیست و «وایبر» فیلتر نشده است.
دسترسی به سرویس تماس اینترنتی «وایبر» که یکی از اپلیکیشن‌های موبایل به‌شمار می‌رود، از ظهر روز سه‌شنبه، ۹ اردیبهشت‌ماه، برای کاربران ایرانی غیرممکن شده است.
عبدالصمد خرم‌آبادی گفت: «فعلا دستوری مبنی بر فیلتر کردن سرویس “وایبر” نداشته‌ایم و اطلاعی از دلایل این اختلال نیز نداریم.»

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر