فیس بوک امسال می میرد !

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر


تحقیقاتی که به تازگی روی نحوه استفاده نوجوانان از شبکه‌های اجتماعی انجام شده نشان می‌دهد که فیس بوک "نه تنها در سراشیبی لغزش قرار گرفته، بلکه اساسا مرده و دفن شده" و در حال جایگزین ‌شدن با شبکه‌های اجتماعی ساده‌تری نظیر توییتر و اسنپ‌چت است.


این تحقیقات نشان می‌دهد جوانان اکنون این شبکه اجتماعی را چندان خوشایند نمی‌دانند و صرفا برای حفظ روابط قدیمی پروفایل خود را فعال نگه داشته‌اند.


دانیل میلر، استاد رشته انسان شناسی در دانشگاه لندن که در تحقیقات اتحادیه اروپا فعالیت دارد، در مقاله‌ای نوشت: جوانان عمدتا حتی از اینکه با این شبکه مرتبط هستند آزرده خاطر هستند.


وی افزود: امسال احتمالا سال افول فراگیرترین شبکه اجتماعی خواهد بود. افراد جوان در حال فاصله گرفتن از فیس بوک و عضویت در شبکه‌های اجتماعی دیگر هستند.


مطالعات موسسه تحقیقاتی گلوبال سوشیال مدیا روی افراد 16 تا 18 ساله در هشت کشور به مدت 15 ماه نشان داده که استفاده از فیس بوک شدیدا رو به کاهش است.


این تحقیقات دریافته که جوانان در حال روی‌ آوردن به سرویس‌های ساده‌تری نظیر توییتر، اینستاگرام، استپ چت و واتس اپ هستند.
میلر در عین حال اذعان کرد که این سرویس‌ها به لحاظ کارایی در حد فیس بوک نیستند.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Maryam، zahra و Atash

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر