ویژه جام جهانی 2014 فوتبال ایتالیا: مسی قلب ایرانی‌ها را شکست

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - فوتبال ایتالیا در گزارشی از شکست ایران مقابل آرژانتین در وقت‌های تلف شده نیمه دوم نوشت مسی قلب ایرانی‌ها را شکست.
به گزارش بیست چهارده، فوتبال ایتالیا در گزارشی از شکست یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل آرژانتین در دومین دیدار دو تیم در گروه F رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل نوشت: آرژانتین ضعیف بود و نزدیک بود چندین بار دروازه‌اش از سوی بازیکنان ایران باز شود؛ از جمله یک ضربه پنالتی که داور نگرفت اما گل مسی در دقایق تلف شده نیمه دوم بازی پیروزی را برای آرژانتین رقم زد. الخاندرو سابلا پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل بوسنی سیستم تیم را به ۴-۳-۳ تغییر داد و گونزالو هیگواین را از ابتدای بازی به میدان آورد. ایران توانست نیجریه را در یک تساوی بدون گل متوقف کند و امیدوار بود که بتواند آلبی سلسته را نیز خشمگین کند. لیونل مسی ضربات کاشته زیادی را ارسال کرد که هیچ کدام درون چارچوب نبود. ایران فرصت مشابهی داشت که حسینی توپ را از فاصله نزدیکی به کرنر فرستاد. آرژانتین توانست در نیمه اول ۷۹ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد اما نتوانست چیز ارزشمندی از این مالکیت به دست آورد. ایران نشان داد که هنوز به نتیجه امیدوار است و فرصت‌ فوق‌العاده‌ای در دقیقه ۵۲ برای گلزنی به دست آورد. ایران دست به ضد حمله سریعی زد و شیرجه رضا قوچان‌نژاد واکنش سرخیو رومرو را به دنبال داشت. ایران می‌توانست روی خطای پابلو زابالتا روی اشکان دژاگه در محوطه جریمه صاحب موقعیت پنالتی شود و بازیکن آرژانتین با کارت قرمز مستقیم داور اخراج شود. حاجی صفی ضربه کرنری ارسال کرد که ایران بار دیگر دروازه آلبی سلسته را تهدید کرد. دژاگه در دقیقه ۶۷ ضربه سر هوشمندانه‌ای به توپ زد که دروازه‌بان سمپدوریا آن را از زیر تیرک دروازه به بیرون فرستاد. ایران واقعا نگذاشت که آرژانتین بازی خوبی را به نمایش بگذراد. یک بار دیگر رضا قوچان نژاد فرصت فوق‌العاده‌ای را برای پیروزی از دست داد. با این حال آرژانتین توانست در یک دقیقه جادویی بازی را به سود خود به پایان برساند و مسی ضربه کات دار مهار نشدنی را وارد دروازه تیم ملی ایران کرد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: S A F A و Maryam

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر