فروش 1 میلیون هواوی Ascend Mate7

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


امروز هواوی در اکانت تویتر خود اعلام کرد که میزان فروش Mate7 از ماه گذشته تاکنون به بیش از 1 میلیون دستگاه رسیده است،این دستگاه های فروخته شده اکثرا در چین به فروش رسیده و هنوز این گوشی به صورت گسترده در سرتاسر دنیا عرضه نگشته است.


تلفن هواوی Ascend Mate7 جز یکی از تلفن های بزرگ این خانواده میباشد این تلفن 6 اینچی از رزلوشن1920*1080 بهره میبرد از دیگر مشخصات این تلفن میتوان به سنسور اثر انگشت ،رابط کاربری Emotion Ui3 ،سیستم عامل اندروید 4.4 (کیت کت) ،باتری 4100 میلی آمپری، پشتیبانی از شبکه LTE ،دوربین جلو 5 مگاپیکسلی مناسب عکس برداری سلفی ،دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه فلش LED و 2 یا 3 گیگابایت حافظه رم اشاره کرد


هنوز مشخص نیست که این تلفن هوشمند در آمریکا عرضه خواهد شد یا خیر ولی در صورت عرضه شدن در آمریکا به شما اطلاع خواهیم داد.



 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر