فروش چهار فیلم اکران عید تا امروز نیم میلیارد را رد کرد!

Melika

افتخاری
2013-06-21
747
1,415
0
فیلم سینمایی «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی طی 10 روز اکران در تهران و شهرستان پانصد میلیون تومان فروخت.

، حبیب اسماعیلی پخش‌کننده «طبقه حساس» درباره آمار فروش این فیلم سینمایی گفت: فروش فیلم سینمایی «طبقه حساس» در 10 روز گذشته در تهران و شهرستان 500 میلیون تومان فروخته است و این آمار برای ده روز در اسفند که به ماه مرده سینما معروف است قابل قبول است.

وی در ادامه افزود: تجربه نشان داده که اگر تولید در سینمای ایران خوب باشد، در نتیجه در هر فصل و موقعیتی آثار سینمای ایران به خوبی دیده می‌شوند. از همین رو فروش نیم میلیاردی این فیلم سینمایی در طول ده روز برای من تعجب برانگیز بود.

اسماعیلی با اشاره به آمار فروش «طبقه حساس» در شهرستان ها گفت: فروش در شهرستان‌ها به خصوص در مشهد آمار خوبی داشته است و میزان استقبال از این فیلم در همه نقاط تهران به یک اندازه بوده است. از همین رو پیش بینی می کنم در ایام نوروز شاهد فروش نوروزی همه فیلم‌های روی پرده باشیم.

این تهیه‌کننده همچنین متذکر شد: فیلمنامه‌ای با عنوان «جای خالی شکوه» نوشته محسن دامادی را در دست تهیه دارم که بعد از تعطیلات تولید این فیلم را به کارگردانی دامادی آغاز خواهم کرد.

همچنین فیلم سینمایی «خط ویژه» ساخته مصطفی کیایی با در اختیار داشتن 16 سینما در تهران و 3 سینما در شهرستان به فروش 163 میلیون تومانی دست یافت.
احمد مختاری مدیر پخش هدایت فیلم در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: فیلم سینمایی خط ویژه ساخته مصطفی کیایی از 14 اسفند ماه تا شب گذشته با در اختیار داشتن 16 سینما به فروش 138 میلیون تومانی در تهران رسیده است.

وی همچنین از گیشه 25 میلیون تومانی گیشه سینماهای شهرستان این فیلم خبر داد و گفت: «خط ویژه» با در اختیار داشتن تنها 3 سینما در شهرستان‌ها به این فروش رسیده است که امیدواریم با اضافه شدن سینماهای اکران کننده این فیلم، گیشه این فیلم در شهرستان ها به فروش بیشتری برسد.

و بالاخره فیلم سینمایی «معراجی‌ها» آخرین ساخته مسعود ده‌نمکی با فروش 1 میلیارد و ششصد میلیون تومانی صدر گیشه سینماها را به خود اختصاص داده است.
به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، فیلم سینمایی «معراجی‌ها» ساخته مسعود ده نمکی تا شب گذشته با فروش 1 میلیارد و ششصد میلیون تومانی صدر گیشه را به خود اختصاص داد. به گفته امیر قطبی مدیر پخش فیلمیران، این فیلم تا شب گذشته در تهران 750 میلیون تومان و در شهرستان 850 میلیون تومان را از آن خود کرده است. در خلاصه داستان نسخه سینمایی آمده است محمد با بازی پندار اکبری جوانی است که شوق رفتن به جبهه را دارد اما با مخالفت‌های سرسختانه پدرش (با بازی مهران رجبی) مواجه می‌شود و پدر برای رفتن او به جبهه شرط‌های عجیب و غریب می‌گذارد تا اینکه محمد شبانه از خانه فرار کرده و به جبهه می‌رود و پدر برای بازگرداندن او راهی منطقه می‌شود.

در نسخه سینمایی «معراجی‌ها» اکبر عبدی، دانیال عبادی، بهاره افشاری، برزو ارجمند، مهران رجبی، پوراندخت مهیمن، پندار اکبری، سید جواد هاشمی، اصغر نقی‌زاده، عباس محبوب، ماشاالله شاه‌مرادی زاده به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: سحریی و Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر