فاکتورهای افزایش محبوبیت سایت در طراحی سایت

amirrezawd

New member
2016-02-27
7
3
0
افزایش محبوبیت سایت: همه ما به خوبی با فضای اینترنت و نقش موثر در رونق کسب و کار در تمام مشاغل آشنا هستیم. ساخت سایت یکی از ملزومات مشاغل برای رونق وضعیت اقتصادی و افزایش مشتری و میزان فروش محسوب می شود که این کار به کمک شرکت های طراحی سایت قابل انجام است. اما چیزی که بعد از طراحی سایت مهم بوده و ما را به هدف مطلوب خواهد رساند بازدهی مثبت و سود آور طراحی سایت است. برای آن که طراحی سایت ما بازدهی لازم را داشته باشد باید فاکتور هایی را در نظر بگیریم و آن ها را به اجرا در آوریم. فاکتور هایی که موجب افزایش محبوبیت سایت می شود. افزایش محبوبیت سایت است که موجب بالا رفتن تعداد بازدید کنندگان و مشتریان شده و در نتیجه ما را به هدفی که به خاطر آن اقدام به طراحی سایت کرده بودیم بسیار نزدیک خواهد کرد. با ما همراه باشید تا با چند نمونه از اقداماتی که موجب افزایش محبوبیت سایت خواهد شد آشنا شوید.

فاکتورهای افزایش محبوبیت سایت در طراحی سایت
در اینجا می پردازیم به فاکتور هایی که در افزایش محبوبیت سایت موثر عمل کرده و آمار بازدید کنندگان را بالا خواهد برد. در واقع این فاکتور ها باعث می شوند بازدیدکنندگان از بازدید سایت شما لذت برده و رضایت کامل داشته باشند. در نتیجه رغبت بازدید دوباره را داشته باشند و به مرور به بازدیدکنندگان دائمی سایت شما و مشتریان وفادار شما بدل شوند.

نحوه طراحی سایت نقش بسیاری در محبوبیت سایت دارد
اولین چیزی که یک کاربر را از بازدید سایت شما راضی نگه می دارد و نظر وی را به خود جلب می کند طراحی زیبا و چشم نواز سایت است. طراحی سایت اصولی دارد که در کنار طراحی زیبا می تواند یک سایت قوی، شکیل، بهینه و با سرعت بالا را تحویل شما دهد به گونه ای که کاربران از لحاظ های مختلف از سایت شما رضایت داشته باشند. ظاهر زیبا و مرتبط با موضوع سایت، محتوای با کیفیت و جذاب، سرعت بالا و… از عواملی هستند که بازدید کننده را کاملاً راضی می کند. در نتیجه برای آن که سایتی برای خود بسازید بهتر است
را برای انجام این کار انتخاب نمایید.


از هاست معتبر و قدرتمند استفاده کنید
اگر می خواهید بازدید کنندگانتان را حفظ کنید باید از هاست معتبر و قدرتمندی بهره برده باشید. استفاده از هاست هایی که قیمت پایین تری دارند باعث خواهد شد سایت شما به صورت مشترک با چند سایت دیگر از یک سرور استفاده کنند و این عامل موجب پایین آمدن سرعت بارگزاری سایت شما خواهد شد. حتی ممکن است در ساعات پر مصرف سرور قدرت پردازش درخواست های زیاد را نداشته باشد و سایت شما لود نشود که این مشکل یکی از بدترین حالت هایی است که بازدیدکننده می تواند با آن مواجه شود. البته لازم به ذکر است هاست هایی که قیمت بالایی هم دارند دلیل بر خوب بودن آن ها نیست. بنابراین باید هاست های معتبر را انتخاب کنید که با سرور هایی با ضریب اشتراک کمتر را در اختیار شما قرار می دهند. اگر سایتی دارید که بازدیدکنندگان فراوانی دارد و فروش قابل توجهی از سایت بدست می آورید پیشنهاد می کنم از سرور های اختصاصی هاست های معتبر استفاده کنید تا بالاترین سرعت ممکن را برای سایت خود به ارمغان آورید و موجب افزایش محبوبیت سایت خود نزد بازدیدکنندگان شوید.

سایت خود را سئو کنید
یکی از راه های افزایش بازدیدکنندگان سایت، سئو کردن سایت است. بسیاری از کاربران برای رسیدن به محتوای سایت شما از جستجو در موتور های جستجو اقدام کرده و با جستجوی کلمات مورد نظر خود شاهد نتایجی هستند که در صورت سئو بودن و سازگار بودن سایت شما با الگوریتم خزنده های موتورهای جستجو، سایت شما یکی از نتایج اولیه خواهد بود. در واقع سئو سایت باعث افزایش احتمال بازدید سایت شما توسط چنین افرادی را بالا می برد. در صورتی که سایت شما سئو باشد تعداد زیادی بازدید کننده روزانه به بازدید کنندگان سایت شما اضافه خواهد شد. به عبارت دیگر می توانیم بگوییم سئو سایت یکی از فاکتور های مهم افزایش محبوبیت سایت به شمار می رود.

از محبوبیت شبکه های اجتماعی در جهت افزایش محبوبیت سایت خود استفاده نمایید
شبکه های اجتماعی رسانه های مردمی هستند که روز به روز به محبوبیتشان افزوده شده و بسیاری از مردم را در خود غرق می کنند. استقبال فراوان مردم در رسانه های اجتماعی و حضور فعال آن ها باعث شده صاحبان سایت را مجاب نمایند تا برای افزایش محبوبیت سایت خود از این رسانه ها کمک گیرند. به همین دلیل است که امروزه شاهد هستیم بخش اعظمی از پروسه افزایش محبوبیت سایت در این شبکه های اجتماعی انجام می پذیرند. شما نیز می توانید در این راستا از شبکه های اجتماعی بهره برده و با ساخت صفحه هایی در این رسانه ها و قرار دادن مطالب سایت خود در این صفحه ها، مردم را به بازدید از سایت خود تشویق نمایید. تبلیغات در شبکه های اجتماعی نیز یکی از فاکتور های مهم افزایش محبوبیت سایت قلمداد می شود. از آن به بهترین نحو استفاده نمایید.

به بازدید کنندگان سایت خود اهمیت دهید
برای افزایش محبوبیت سایت خود نزد بازدید کنندگان باید به بازدید کنندگان و کاربران سایت خود اهمیت داده و از نظرات آن ها استفاده نمایید. فراموش نکنید بازدهی سایت با رضایت بازدید کنندگان سایت امکان پذیر است. در قسمت های مختلف سایت خود امکان ارائه نظرات را برای کاربران فراهم کرده و تا جایی که ممکن است به نظرات آن ها پاسخ دهید. از نظرات کاربردی ها استفاده کنید تا بازدید کنندگان متوجه شوند شما برای آن ها اهمیت قائل می شوید. برقراری روابط دوستانه با بازدید کنندگان به شدت موجب افزایش محبوبیت سایت می شود.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر