فال روز شنبه 15/ 09 / 1393

Excellency

New member
2014-11-26
17
24
0
سمبل ماه نام ماه فال شنبه پانزدهم آذر ماه سال 1393
farvardin.jpg
فروردين تمركز شما امروز كم است، سعي كنيد آرام حركت كنيد و عجله نكنيد اجازه دهيد همه چيز به آرامي حل شود. وقت داريد.
ordibehesht.jpg
ارديبهشت امروز می توانید با خلاقیت خود پول به دست آورید.بهتر است به ندای درونتان گوش کنید و از عقل سلیم خود استفاده کنید. امشب به مکانی بروید که تاکنون نرفته اید و البته با افراد جدیدی بروید که تمام این خلاقیت شما را بر می انگیزانند.
khordad.jpg
خرداد زمان خوبي است تا بر ديگران تاثير بگذاريد. اگر ديگران در حمايت از شما كم ترين معطلي كردند سعي كنيد ديگران با آنها تعهد نكنيد. نصيحت يكي از دوستان يا همكاران بسيار ارزش است اما تنها اگر تصميم بگيريد تا عقايدتان را كنار بگذاريد و مسائل را از ديد آن ها ببينيد.
tir.jpg
تير از استراحت کردن لذت می برید و این تعطیلات به نظر می رسد خسته کننده ترین تعطیلات بوده است، اما فرصتی ندارید رئیس تان میخواهد که همه کارها انجام شود و شاید حتی در طول زمان ناهار نیز کار کنید.
mordad.jpg
مرداد امروز ستاره ها به شما نورافشاني كرده وباعث مي شوند كه شما از فرصت هايتان استفاده كرده و دوباره راجع به هر مطلبي فكر كنيد. حالا كه به آخر سال نزديك مي شويم، احساس مي كنيد بايد مجدداً نگاهي به سال 2004 انداخته و راجع به اتفاقاتي كه افتاده فكر كنيد. ممكن است تصميم بگيريد كه اشتباهات گذشته را تكرار نكرده و موفقيت هايتان را مجدداًَ به مرحله عمل در آوريد.
shahrivar.jpg
شهريور اگر می خواهید فعالیت تان را در این ماه به خوبی پیش برود باید آن ها را با برنامه ریزی انجام دهید.سعی کنید همه چیز را کنترل کنید و به شانس تنها اتکا نکنید.می توانید قرارهایتان را مرتب کنید.
mehr.jpg
مهر اکنون اگر بتوانید در پشت صحنه و یا در محل کار مخصوص به خود کار کنید،بهترین کار خود را ارائه خواهید داد.اگر باید کار پروژه بزرگی را تا قبل از فرا رسیدن تعطیلات به اتمام برسانید،بهتر است حالا شروع کنید تا بتوانید کارهای اصلی و پایه ای را به انجام برسانید.وقت خود را صرف این کار کنید و آن را بیهوده تلف نکنید.چرا که کاری که شما اکنون انجام می دهید مشخص می کند که ادامه کار موفقیت است یا شکست.
aban.jpg
آبان لازم است که افکارتان را پیش خود تان نگه دارید و به کسی نگویید.اکنون زمان مناسبی برای مخالفت و مشاجره نیست.زندگی جالب و غیرقابل پیش بینی است.بنابراین با احساسات بد آن را خراب نکنید.
azar.jpg
آذر سياره ها در يك روحيه بسيار شادي هستند. و شما امروز مي توانيد خيلي محبوب شويد در حالي كه روحيه خوب شما نيز به اطراف پخش مي شود. كارهاي زيادي هست كه شما به آنها بپردازيد وشما بهيچ وجه نخواهيد گذاشت كه آنها بدون رسيدگي باقي بمانند. حتي اگر احساس وقت گذراندن با خيلي ها را نداريد، شما هر چه از دستتان بر مي آيد انجام خواهيد داد تا همه چيز روي غلطك باشد.
dey.jpg
دي هيج دليلي براي اين موضوع وجود ندارد كه چرا بعضي روزها از بعضي ديگر بهتر هستند. اگر كسي طبيعت نيكوي شما را زير سوال ببرد، واقعاً ناراحت مي شويد. خودتان را با ايجاد تغييرات خوشحال كنيد.
bahman.jpg
بهمن ستارگان سلولهای خاکستری شما را بر می انگیزد و شما از انجام کارهای متفاوت بیشتر از تمرکز کردن روی یک کار خاص لذت خواهید برد.اگر مذاکره یا بحثی در پیش دارید حتماً‌ موفق می شوید زیرا شما اخیراً در کارها تبحر بیشتری یافته اید و اعتماد به نفس بیشتری دارید تا عقایدتان را به راحتی بیان کنید.
esfand.jpg
اسفند شما می توانید در سکوت یک خلق و خوی متفکر و اندیشمند متنوع باشید ترجیح می دهید بدانند در فکرتان چیست در دسته بندی سوالات ناهنجار ماهر هستید و حالا به همه مهارتهایان احیتاج خواهید داشت.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر