فال روز دوشنبه 17/ 09 / 1393

Excellency

New member
2014-11-26
17
24
0

فروردین

افکارتان را پیش خودتان نگه دارید. وقتی می خواهید در مورد حال و احوال خود حرف بزنید سعی کنید حتما چند بار به آن فکر کنید. روشی خلاقانه برای توصیف استعدادهای خود کشف کنید. اگر در کارهای هنری دستی دارید، از امروز تا چند ماه آینده روزهای پر از خلاقیت در پیش خواهید داشت. افق دید خود را در زندگی توسعه دهید. برای کارهای ذهنی حتما برنامه ریزی زمانی داشته باشید تا هیچ ایده ای هدر نرود. لازم نیست در عشق زیاده روی کنید یا عجله ای داشته باشید. هیجانات عشقتان را زیاد کنید و از اعتراض های همیشگی دست بکشید. سبک زندگی شما همین است و نباید بیهوده خود را تحت فشار بگذارید. پس با عشقتان به اندازه وسع مالی قرار بگذارید و نگران چیزی هم نباشید.

اردیبهشت

فکر تغییر در سر دارید؟ این بسیار عالی است. هر ایده ای در سر دارید را بنویسید و برای آنها وقت بگذارید. در همه بخش های زندگی و کار باید تحولاتی ایجاد شوند. خوشبختانه بخت با شما یار است. فقط باید تنبلی و زود ناامید شدن را کنار بگذارید. هیچ عجله ای نیست. شما تا آخر سال جاری وقت دارید تا برنامه های ذهنی خود را عملی کنید. آهسته و پیوسته قدم بردارید تا در سال آینده با نیروی تازه سال خود را آغاز کنید. این توان را دارید که زندگی را همان طور که می خواهید برای خود بسازید. اگر به دنبال یار و رفیق هستید، در مکان هایی که با روحیه تان سازگاری بیشتری دارید دنبال فرد مناسب باشید. اگر هم در رابطه هستید، در مورد ایده هایی که برای تغییر در سر دارید با او حرف بزنید و نظر او را هم جویا شوید.

خرداد

از اینکه به خودتان فشار بیاورید دست بردارید!بهتر است روی پروژه های سبک تر همانند نوشتن یا تدریس تمرکز کنید. خلاقیت و ایده های زیادی در سرتان می چرخند که باید آنها را یادداشت کنید. بعدا سر فرصت سراغشان بروید و برای عملی کردن آنها نقشه بکشید. باید از عجله دست بردارید و آهسته و پیوسته به سوی موفقیت هایی که می خواهید قدم بردارید. در ماه های آینده شانس با شما یار است. همه چیز می تواند عالی پیش برود. فقط باید تنبل یا ناامید نباشید. امروز قبل از اینکه حرف بزنید دوباره به آن فکر کنید. حرف هایی به زبان نیاورید که از بیانشان پشیمان شوید. به این توجه داشته باشید که برخی کلمات آن طور که تصور می کنید مثبت نیستند و موجب آزار شنونده می شوند. این مساله در حفظ سلامت رابطه عاطفی شما بسیار مهم است.

تیر

امروز بیشتر ذهنتان درگیر مسایل مالی است. به جای غصه خوردن، درآمد و خرج هایتان را مورد بررسی قرار دهید. آنها را آنالیز کنید تا بتوانید با همین درآمد، بهترین زندگی را داشته باشید. برای ایجاد تغییر هیچ عجله ای به خرج ندهید. سرفرصت فکر کنید و برای کسب درآمد بیشتر نقشه بکشید. زمان و توان خود را در نظر بگیرید و پروژه تازه ای آغاز کنید. بهتر است در حوزه هنر باشد زیرا خلاقیت شما از امروز تا آخر سال زیاد است. کائنات هم در این مسیر بسیار به شما کمک خواهند کرد. در رابطه عاشقانه هم سعی کنید به جای اینکه دایم بیرون شام بخورید، بیشتر در خانه باشید تا در هزینه هایتان صرفه جویی شود. به دنبال تفریحاتی باشید که خرج کمتری دارند اما همچنان موجب شادی و هیجان هر دو نفر شما می شوند.

مرداد

امروز این فرصت را داری با خود خلوت کنید و در مورد برنامه های آینده حسابی نقشه بکشید. هیچ شتابی برای اجرایی کردن افکار خود نداشته باشید. از امروز تا چهار ماه دیگر وقت دارید یا یک تحول بزرگ در زندگی خود ایجاد کنید. به این فکر کنید که آیا لازم است از شغل کنونی خود بیرون بیایید!یا پروزه ای که در دست دارید را به فرد دیگری بسپارید. اگر خیال می کنید این درست ترین راه است، پیش از هر اقدامی برای شغل بهتر جست و جو کنید. ناامید نباشید و بدانید تغییر، مشکلات خاص خودش را دارد. همیشه نباید به خودتان فکر کنید. در رابطه دوطرفه، طرف مقابل را نیز در نظر داشته باشید. حواستان را کمی به او بدهید. باید میان مسایل کاری و زندگی شخصی تعادل برقرار کنید.

شهریور

از هر جا که هستید بیرون بیایید. در ماه های گذشته دایم در سایه حرکت کرده اید و در مسایل عاشقانه اشتباهات بزرگی مرتکب شده اید. تغییر کنید. تغییر دهید. از امروز تا چهار ماه مهلت دارید تا زندگی شخصی و کاری خود را از این رو به آن رو کنید. فقط آهسته و پیوسته گام بردارید. اول تحقیق کنید و سپس برنامه ریزی. در آخر هم به تدریج تغییرات را آغاز کنید. باید از گوشه دنج و تنبلی بیرون بیایید. رابطه های تخریب شده را مرمت کنیدو فاز فکری تان را تغییر دهید. امروز باید زندگی نویی را استارت بزنید. قدم هایتان را آهسته تر اما اهدافتان را بزرگ تر کنید. شاید تصور کنید انرژی لازم را ندارید. اما در اشتباه هستید. کائنات آینده ای عالی برای شما رقم زده که جز با تلاش خودتان میسر نمی شود.

مهر

آیا حس می کنید در اوج دنیا نشسته اید؟ اینها همه نتیجه سخت کوشی هایی است که در این اواخر داشته اید. امروز از این موضوع که دیگران به استعدادها و توانایی های شما پی می برند بسیار خوشحال خواهید بود. همین طور روند پیشرفت را ادامه دهید. باید ذهنتان را در همین مسیر ثابت کنید. برای مسایل کاری، مالی و زندگی شخصی برنامه ریزی های دقیق تر داشته باشید. مجبور نیستید در هیچ کاری عجله ای به خرج دهید. فقط راهی که تصور می کنید درست است را ادامه دهید.

آبان

شما از تابستان برای موفقیت های آینده خود بذرپاشی کرده اید و اکنون وقت برداشت است. الان در خود این توان را می بینید که مسوولیت های جدید به عهده بگیرید. یا کارهای تازه ای آغاز کنید. از اکنون تا 4 ماه دیگر می توانید پروژه های خود را اجرا کنید و در مسیر درست قرار بگیرید. پیش از هر قدمی درست به آن فکر کنید. بدانید هر کاری اکنون انجام دهید در سال های آینده شما تاثیر مهمی خواهد داشت. هیجان رابطه های خود را زیاد کنید. با عشقتان در مورد آینده نقشه بکشید و با هم به سوی راهی پیش بروید که هر دو راضی هستید. اگر مجرد هستید هم از زندگی کنونی خود لذت ببرید تا سر فرصت با فردی که واقعا شایسته است، آشنا شوید.

آذر

دوست دارید به یک منطقه گرم و آرام سفر کنید؟ جای مانند بالی؟ با اینکه در فلسفه و عرفان غرق شوید؟ اینها همه نشان از ایجاد تغییر در زندگی در خود دارند. باید خواسته های درونی خود را بیرون بکشید و خود را برای تغییر اساسی آماده کنید. شتابزده عمل نکنید. با کمال آرامش برای بهبود برنامه ریزی کنید. رویدادهای خوب و شاد شما را به سمت آن چه می خواهید پیش می کشانند. پیش از اینکه بخواهید هیجانی را در زندگی دونفره خود امتحان کنید، خوب به نتایج آن فکر کنید. ریسک کردن خوب است اما باید مراقب قدم هایی که بر می دارید باشید. شاید طرف مقابل شما آمادگی این تغییرات را نداشته باشد. اگر می توانید با هم برای سفر برنامه بگذارید.

دی

امروز روی مسایل مالی خود تمرکز کنید و آنها را مورد بررسی دقیق قرار دهید. باید امن ترین روش برای خرج های خود را پیدا کنید تا علاوه بر زندگی راحت، بخشی از درآمدتان را نیز پس انداز یا سرمایه گزاری کنید. در طول چهار ماه آینده هم همین روند را ادامه دهید. مطمئن باشید این روش تاثیر بزرگی در آینده شما خواهد داشت. در مسایل عاطفی برای ایجاد هیجان باید برنامه های حساب شده داشته باشید. بی گدار به آب نزنید و هیجانی و شتابزده رفتار نکنید. باید در حالتی نرمال، راهی را پیدا کنید که موجب خوشحالی و رضایت هر دویتان باشد.

بهمن

امروز شانس با شما یار است. اما خودتان هم باید کارهایی را در جهت بهبود بهتر انجام دهید. ارتباط هایتان عالی پیش خواهند رفت. درک خوبی از اطرافیان خواهید داشت و می توانید آنها را تحت تاثیر قرار دهید. می توانید همه را خوشحال کنید. حتی در محل کار می توانید اداره امور را به دست بگیرید. در مورد مذاکره های کاری خود بیشتر فکر و تحقیق کنید تا به بهترین شکل برگزار شوند. از اینکه دایم در فکر ایجاد تعادل در رابطه عاطفی خود هستید دست بردارید. بگذارید همه چیز به منوال طبیعی خود اتفاق بیفتد. با حرف زدن، حس های منفی را دور کنید و افرادی که شایستگی ارتباط را ندارند حذف کنید.

اسفند


در همه بخش های زندگی خود تغییر ایجاد کنید. با قدم های آرام برای تغییرات خود را آماده کنید. توجه داشته باشید که در دوی ماراتون نیستید و لازم نیست عجله کنید و لازم هم نیست نفر اول باشید. فقط راهی که درست است را ادامه دهید. در طول 4 ماه آینده روزهای خوبی در انتظار شما خواهد بود. از تنبلی دست بردارید و برنامه ریزی کنید و ایده هایتان را آغاز کنید. هیجانات زندگی عاطفی را بیشتر کنید. همان قدر که به خود اهمیت می دهید، برای طرف مقابل هم فرصت حرف زدن و نظر دادن بگذارید.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر