فال روز جمعه 12 / 10 / 1393

Excellency

New member
2014-11-26
17
24
0
فروردین

امروز را وقف دیگران کنید و تا می توانید در میان دوستان و آشنایان باشید. در محل کار یا در جمع های خانوادگی و دوستان، معاشرت زیادی داشته باشید. همه را دور هم جمع کنید و از انرژی هایی که می توانید به هم بدهید و بگیرید، لذت ببرید. البته در انتهای روز ساعتی را به خود اختصاص دهید تا استراحت کنید و در سکوت به آرزوهای خود بیندیشید. امروز خدا خدا کنید که پاهایتان توان این همه راه رفتن را داشته باشد! قرار است با عشقتان بیرون بروید و به پیشنهاد او مسیری طولانی را راه خواهید رفت. البته این لحظه ها سرشار از شادی و عشق خواهند بود.

اردیبهشت
آستین های خود را بالا بزنید. امروز قرار است همه حساب و کتاب های مالی خود را سامان دهید. قبض ها را پرداخت کنید. وام ها را تسویه کنید. برای ماه های آینده بودجه بندی کنید. اگر پولی برای پس انداز دارید هم می توانید در موسسه قابل اعتماد سرمایه گذاری کنید. تعمیرات خانه یا تغییر دکوراسیون هم ایده خوبی است. البته قرار نیست همه این کارها را هم*زمان انجام دهید. امروز آفتاب در آسمان عشق شما می درخشد و لحظه های خوبی را با هم تجربه خواهید کرد. بیرون بروید و در طبیعت در کنار هم باشید.
خرداد

از مهمانی رفتن و خوش گذراندن فرار نکنید. هر چه قدر هم کار داشته باشید، امشب را به استراحت و تفریح اختصاص دهید. در طول روز همه کارهای خود را انجام دهید. این را بدانید انرژی ای که از جمع دریافت می کنید، نه تنها در روحیه که در کار شما نیز تاثیر بسیاری دارد. پس از این فرصت برای بهبود ارتباط های اجتماعی و خانوادگی خود بهره بگیرید. اگر این اواخر احساس کرده ای که عشقتان در یک حالت معمولی ثابت مانده است و هیجان ندارد، امروز با او بیرون قرار بگذارید. به دل کوه بروید و تا جایی که جان دارید، بالا بروید. این تفریح و ورزش باعث می شود در طول مسیر با هم حرف بزنید و بیشتر از دل و خواسته های هم آشنا خواهید شد.

تیر

امروز کاملا آماده هستید تا با جریان زندگی جلو بروید. البته باید گذشته ها را در یک چمدان جمع کنید و کنار بگذارید. امروز فرصت های بسیار خوبی در زندگی وجود دارند که باید چشمانتان را باز کنید تا بتوانید آنها را تشخیص دهید. امروز آسیب پذیری کمی دارید و خیلی خوب می توانید با دیگران وارد ارتباط بشوید. درک و تفاهم زیادی دارید و این خود کمک می کند تا بهتر بتوانید فرصت ها را تشخیص دهید. امروز با نیه دیگر لحظه های شاد و پر از عشق خواهید داشت. با هم برای تفریحاتی که تاکنون تجربه نکرده اید، همفکری کنید. مثلا به اطراف شهر بروید و چادر بزنید.

مرداد

ارتباط های اجتماعی شما امروز بسیار عالی پیش خواهند رفت. در کارهای گروهی موفقیت های زیادی را می توانید شاهد باشید. با همکاران همفکری کنید و کارها را میان خود تقسیم کنید. در خانه هم خوب است مهمان دعوت کنید. برای آن لیستی از آدم هایی که دوستشان دارید، تهیه کنید و تماس بگیرید و بخواهید این شب خوب را در کنار شما باشند. از جمع دوستان می توانید انرژی زیادی کسب کنید. این کمک می کند تا در روزهای آینده با فکر باز در محل کار حاضر شوید و ادیه های خوبی داشته باشید. در این جمع ها، نیمه دوم خود را نیز همراه کنید تا به عنوان یک شب عالی و به یاد ماندنی در دفتر خاطرات شما ثبت شود.

شهریور

امروز زمان بسیار خوبی برای بیرون رفتن و در جمع دوستان بودن است. بیرون یا مهمانی رفتن به شما انرژی زیادی می بخشد. از این انرژی ها برای ایده پردازی در کارهای خود می توانید استفاده کنید. به دنبال دوستان جدید نباشید، با همین افرادی که در ارتباط هستید، تجربه های تازه داشته باشید. امروز می توانید موفقیت های شغلی خوبی برای خود رقم بزنید. امروز فرصت های عاشقانه بسیار خوبی میان شما و عشقتان برقرار خواهد بود. از این فرصت برای برطرف کردن کدورت ها استفاده کنید.

مهر

در یک مهمانی وقتی زیاد به شما خوش می گذرد، دوست ندارید تمام شود. به همین خاطر، امشب اگر جایی دعوت بودید، سعی کنید تا می توانید از همه لحظه های خوب استفاده کنید که حسرت آن را نخورید. یک ساعت از زمان خود را نیز با خود خلوت کنید. امروز می تواید ایده های خوبی برای آینده شغلی خود داشته باشید. انرزی کائنات بسیار خوب است. حتی می توانید برای فردا هم برنامه بیرون بگذارید و با عشقتان به مکان های جدید بروید. انرژی های خوبی در خانه و محل کار وجود دارد. برای قرار گذاشتن با فرد موردعلاقه تان نیز زمان مناسبی است.

آبان

هر دودی نشانه آتش سوزی نیست. امروز با دیدن اتفاق هایی که باب میلتان نیست، سریع دچار هراس نشوید و واکنش منفی نشان ندهید. به راه خود بروید و کاری به دیگران نداشته باشید. احساسات شما امروز زیاد هستند و باید روی آنها کنترل داشته باشید تا به سمت منفی نرود. به خودتان این اطمینان را بدهید که همه چیز خوب است و فقط گاهی نگاه شما است که بد برداشت می کند. پس نگاهتان را تغییر دهید تا در حوزه احساس و رابطه عاطفی نیز روز خوبی در پیش داشته باشید.

آذر

ارتباط های شما امروز در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند. از این فرصت برای یافتن دوستان جدید استفاده کنید. در زندگی باید هوشیار باشید تا فرصت های خوب را در هوا بقاپید. این را بدانید هر انسان جدیدی که به دایره دوستان شما اضافه می شود، حرفی برای گفتن دارد و می تواند نکته جدیدی به شما بیاموزد. از انرژی جمع بهره مند شوید و خودتان را بالا بکشید. حتی در رابطه عاطفی خود هم می توانید رازهای تازه ای را کشف کنید که برایتان بسیار جالب است.

دی

زمان سروسامان دادن به کارها و تمیزکاری است. دستی به سر و روی خانه و محل کار بکشید. وسایل اضافه را دور بریزید و برای خرید وسایل جدید، از اعضای خانواده همفکری بگیرید. به تغذیه سالم روی بیاورید. چای سبز بنوشید و غذاهای گیاهی بخورید. برای خودتان قانون تعیین کنید. آنها را بنویسید و سعی کنید از آنها تخطی نکنید. اگر اشتباه کردید، خودتان را جریمه کنید. با این روش می توانید سبک زندگی خود را بهبود ببخشید. حتی می توانید شناخت بهتری از خود داشته باشید و بدانید چه می خواهید و به کجا می خواهید برسید.

بهمن

از شادی دست نکشید. همین طور شاد باشید و شادی خود را به دیگران هم منتقل کنید. برای شما اصلا سخت نیست رابطه های اجتماعی خوب داشته باشید. در محل کار، در جلسه های کاری، در کنار دوستان، در خانه و حتی با عشقتان شادی را تقسیم کنید و در همه بخش های زندگی خود با دیگران ارتباط نزدیک تری برقرار کنید. نگران هیچ چیز نباشید، کاریزمای درونی شما موجب می شود تا دیگران همه جانبه قبولتان داشته باشند. در مورد رازهای درونی خود با عشقتان حرف بزنید. این کار موجب می شود تا بیشتر به هم نزدیک شوید.

اسفند


امروز را سعی کنید در جمع باشید. در کنار دیگران انرژی بیشتری خواهید داشت. اگر به مهمانی دعوت شدید، آن را قبول کنید. در میانه روز، وقتی را به سامان دادن کارهای عقب افتاده اختصاص دهید. باید کارهایی در دست انجام را بنویسید و آنها را مرور کنید. هر کدام که با مشکل روبه رو شده است را فعلا کنار بگذارید و به کارهایی که برای انجام آنها آمادگی بیشتری دارید، بپردازید. اگر رابطه عاشقانه ندارید، شاید خودتان هم دنبال دوست جدید نباشید اما دنیا چیز دیگری برایتان تعیین کرده است. آن را پس نزنید.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر