فال روزانه 3 مهر 93

نگار

همراه نمونه
2014-09-10
289
460
0
.......
فال روز پنجشنبه 3 مهر1393 ویژه متولدین ماه فروردین :
توصیه های عاشقانه : رفته رفته اوضاع بهتر خواهد شد. هیچ چیز یكباره و ناگهانی اتفاق نمی‌افتد و باید مراحلی را طی كند كه شاید از نظر تو پنهان باشد. این موضوع هم باید مراحل خود را طی كند بنابراین نباید عجله كنی.
توصیه های اجتماعی : …
توصیه های سلامتی : تنش و استرس باعث می‌شود نه تنها روحت آزرده شود بلكه سلامتی جسمت نیز به خطر بیفتد چون قدرت روح از جسم بیشتر است. باید یاد بگیری كه به خود روحیه بدهی و با انجام نرمش و پیاده‌روی دوباره به آرامش روحی برسی.
توصیه های اقتصادی : با وجود یك بحران اقتصادی باید با زمینه‌های روحی و روانی آن مقابله كرد. احساسی درونی تو را به یاس و ناامیدی می‌خواند و همه دستاوردهای گذشته تو را زیر سوال می‌برد! این حس طغیانگر را باید مهار كرد.


پنجشنبه 3 مهر1393 ویژه متولدین ماه اردیبهشت :
توصیه های عاشقانه : گذشت و بخشش تو موجب می‌شود كه روحیه‌ای آرام و وجدانی آسوده داشته باشی. بگذار او مدیون تو باشند و احساس كند كه تو در حق او لطف كرده‌ای.
توصیه های اجتماعی : …
توصیه های سلامتی : …
توصیه های اقتصادی : امروز اگر آرامش خود را حفظ كنی، به موفقیت خوبی خواهی رسید. در یك كار تجاری سود خوبی بدست می‌آوری و از جایی كه فكرش را نمی‌كردی كمك خواهد رسید.


فال روز پنجشنبه 3 مهر1393 ویژه متولدین ماه خرداد :
توصیه های عاشقانه : تقدیر تو را در معرض آزمایش مهمی قرار داده است. باید از این فرصت استفاده كنی چون دیگر چنین موقعیتی نصیبت نخواهد شد. باید به آینده امیدوار باشی.
توصیه های اجتماعی : …
توصیه های سلامتی : …
توصیه های اقتصادی : پس از یك وقفه نسبتا طولانی دوباره موقعیت اقتصادیت روبراه خواهد شد. در حال حاضر با تجربه و شناخت بهتری می‌توانی به وضعیت مالیت سروسامان بدهی.


فال روز پنجشنبه 3 مهر1393 ویژه متولدین ماه تیر :
توصیه های عاشقانه : زمانی رسیده كه می‌توانی یك نفس عمیق بكشی و مطمئن باشی كه به زودی به خواسته و آرزویت می‌رسی.
توصیه های اجتماعی : …
توصیه های سلامتی : …
توصیه های اقتصادی : موقعیت اقتصادی تو در حال حاضر خوب است پس سعی كن درست و به موقع خرج كنی. باید سعی كنی از موقعیت‌های كاری یا تحصیلی پیش رویت به خوبی استفاده كنی تا همیشه وضعیت مالی‌ات خوب و تضمین شده باشد.


فال روز پنجشنبه 3 مهر1393 ویژه متولدین ماه مرداد :
توصیه های عاشقانه : از حرفهای دوپهلو و مبهم دوری كن. هدف تو باید روشن باشد و بتوانی آن را به خوبی برای دیگران توضیح دهی. شفاف بودن ویژگی كسانی است كه با خود و دیگران روراست هستند.
توصیه های اجتماعی : …
توصیه های سلامتی : …
توصیه های اقتصادی : اوضاع اقتصادیت روزبه‌روز بهتر خواهد شد فقط باید به خاطر داشته باشی كه با زحمت و تلاش به این موقعیت می‌رسی و با ولخرجی موقعیت مالیت را به خطر می‌اندازی.


فال روز پنجشنبه 3 مهر1393 ویژه متولدین ماه شهریور :
توصیه های عاشقانه : كسی پیدا می‌شود كه تو را خواهد فهمید. در آغوش مهر و محبت او میتوانی خیالی آسوده داشته باشی و به آرامش برسی. برای رسیدن به این هدف باید انتظار كشید و بسیار صبور بود.
توصیه های اجتماعی : …
توصیه های سلامتی : …
توصیه های اقتصادی : تو خود به تنهایی می‌توانی از پس مشكلات مالیت برآیی. فقط كافی است به خودت اطمینان داشته باشی و باور كنی كه در تو استعدادهای فراوانی نهفته است. اعتماد به نفس رمز موفقیت و پیشرفت توست.


فال روز پنجشنبه 3 مهر1393 ویژه متولدین ماه مهر :
توصیه های عاشقانه : اصرار و پافشاری تو سودی ندارد. باید زمان لازم فراهم شود تا بتوان با او به یك توافق نهایی رسید. با انجام این توافق است كه آرامش برقرار خواهد شد.
توصیه های اجتماعی : تا آخر این ماه خبر خوبی به تو می‌رسد كه انتظارش را نداشتی. با كار و كوشش می‌توان بر موانع و مشكلات پیروز شد و به نتایج درخشانی دست یافت.
توصیه های سلامتی : حالا كه همه چیز روبه‌راهه یك كم استراحت می‌چسبه. كارها رو به دیگران واگذار كن و چند روز برو مسافرت و استراحت كن تا با روحیه مضاعف دوباره كار را شروع كنی.
توصیه های اقتصادی : بیشتر دغدغه كار و درآمد خودت را داری و تقریبا اكثر وقت‌های خود را صرف آن می‌كنی. در زندگی چیزهای مهمتری هم هست كه باید به آنها توجه كرد و برایشان وقت گذاشت.


فال روز پنجشنبه 3 مهر1393 ویژه متولدین ماه آبان :
توصیه های عاشقانه : چراغ یك رابطه در حال خاموشی است! اگر به فریاد آن نرسی به زودی به تقویم خاطرات گذشته می‌پیوندد. برای حفظ روابط باید به آنها بهاء داد و برایشان وقت صرف كرد.
توصیه های اجتماعی : نگرانی‌ها از تو دور شده. دوباره باید به دیدار دوستان بروی و تفریح و شادمانی كنی.
توصیه های سلامتی : ممكن است تغییرات هوا كمی تو را دچار مشكل كند پس مراقب سلامتی‌ات باش.
توصیه های اقتصادی : شرایط در مجموع به نفع توست. به جای آنكه اجازه دهی وسواس‌های بیهوده بهترین وقت‌های تو را تلف كنند، باید با اراده‌ای قوی به این راه ادامه دهی.


پنجشنبه 3 مهر1393 ویژه متولدین ماه آذر :
توصیه های عاشقانه : منتظر اتفاقات زیادی هستی كه ممكن است هیچ كدام از آنها رخ ندهد. بهتر است به جای این كار خودت برای فردای خود برنامه‌ریزی كرده و براساس آن حركت كنی. این راه مطمئن‌تر است.
توصیه های اجتماعی : خودت را برای شنیدن یك خبر مسرت‌بخش آماده كن. با یك دوست قدیمی كه مدتها از او بی‌خبر بودی، رابطه تازه‌ای برقرار می‌كنی. باید از كسی دلجویی كنی تا روز خوبی داشته باشی.
توصیه های سلامتی : با یك برنامه‌ریزی مناسب می‌توانی خستگی و یا احتمالا استرسی كه از فعالیتهای روزانه به تو منتقل می‌شود را كنترل كنی. به طور صحیح و منظم غذا خوردن، انجام ورزش روزانه و به اندازه خوابیدن میتواند به تو كمك كند.
توصیه های اقتصادی : باید به طور جدی فكر كنی تا تغییرات تازه‌ای را در محیط كاری خود به وجود بیاوری. این تغییرات باید به نحوی باشد كه وقت تو را آزاد كند و در عین حال درآمد بیشتری برای تو بوجود آورد.



فال روز پنجشنبه 3 مهر1393 ویژه متولدین ماه دی :
توصیه های عاشقانه : زمان برای دوستی و آشنا شدن با فردی جدید آماده شده. تو هیچ چیز كمتر از دیگران نداری. باید گذشته‌ها را فراموش كنی و به آینده امیدوار باشی. فرداهای بهتری در انتظار توست.
توصیه های اجتماعی : امروز شانس و اقبال با تو همراه است. قدر فرصتها را بدان. به زودی شاهد رفت و آمدهای بیشتری در خانواده‌ات خواهی بود.
توصیه های سلامتی : برای برگرداندن سلامتی به ذهن و جسمت به آرامش، تفریح و خواب كافی به یك اندازه نیازمندی. از كارها یا افرادی كه تو را دچار استرس می‌كنند دوری كن.
توصیه های اقتصادی : موفقیت تو در مسائل اقتصادی بستگی به عوامل و شرایط زیادی دارد. بخشی از این شرایط به تو و تلاش و ابتكارت برمی‌گردد و بخش دیگر مربوط به اطرافیان است كه برای آنهم خودت باید دست به كار شوی.


فال روز پنجشنبه 3 مهر1393 ویژه متولدین ماه بهمن :
توصیه های عاشقانه : ممكن است در انجام كارها ماهر باشی اما این دلیل نمی‌شود كه در حوزه عشق و دوست داشتن هم چنین مهارتی را داشته باشی.
توصیه های اجتماعی : تو فرد بااستعدادی هستی. كافی است از این استعداد و توانایی در زمینه‌های مختلف استفاده كنی تا هم تغییری در زندگیت رخ دهد و هم پرنشاط و فعال باشی.
توصیه های سلامتی : بهتر است سری به پزشك خود بزنی. چون نگرانی‌های تو را نسبت به بعضی از عوارض جسمی برطرف خواهد كرد. خستگی و افسردگی بیشتر دلایلی روحی دارد و آنها را باید بطرف كرد.
توصیه های اقتصادی : یک مشکل اداری و یا دعوای حقوقی پایان می‌گیرد، هر چند ممكن ایت تو از نتیجه آن راضی نباشی. به زودی شرایطی برای پیشرفت و توسعه کارت فراهم می‌شود.


فال روز پنجشنبه 3 مهر1393 ویژه متولدین ماه اسفند :
توصیه های عاشقانه : باید به خانواده و دوستانت وقت بیشتری بدهی و بیشتر به آنها توجه كنی. به حرف‌های آنان به دقت گوش بده و تا جایی كه می‌توانی به آنها كمك كن.
توصیه های اجتماعی : …
توصیه های سلامتی : …
توصیه های اقتصادی : ممكن است فشارهای اقتصادی تو را ناراحت یا عصبی كنند اما تو نباید خود را ببازی چون این روزها خیلی زود سپری می‌شوند. پس نگذار مشكلات مالی اراده تو را ضعیف كنند.



 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر