فال روزانه 2 مهر 93

نگار

همراه نمونه
2014-09-10
289
460
0
.......
فروردین
اگر می خواهید کاری را از پیش ببرید بهتر است افرادی را که می دانید از شما دفاع می کنند، قانع کنید. اگر تصمیم بگیرید کار جدیدی انجام دهید فرصت هایی به دست می آورید که موفق تر می شوید.
اردیبهشت
اخیراً‌ جرات و اراده زیادی از خودتان نشان داده اید. گاهی اوقات احساس می کنید عاقلانه تر آن است که به دیگران اجازه دهید راه خودشان را بروند. نباید وقت را تلف کنید. باید موقعیت و شرایط را کنترل کنید اگر می دانید که می توانید در شرایط بهتر و امن تری قرار بگیرید اکنون زمان مناسبی برای این حرکت است .
خرداد
بار دیگر به جای این که به عقل خود رجوع کنید بهتر است به غریزه خود اعتماد کنید مطمئن هستید که هیچ مشکلی وجود ندارد که نشود آن را حل کرد مخصوصاً‌ در مورد احساسات؛ هم احساسات خودتان و هم دیگران.
تیر
امروز مسائل مالی و دارایی اهمیت زیادی دارند.غریزه شما باید راهنمای تان باشد اما حتماً با یک مشاور یا دوست دانا صحبت کنید.باید دقت کنید.
مرداد
امروز، قدرت جذابیت شما، از دید کسی پنهان نمی ماند. پس آماده این باشید که افرادی شما را شخصی سخت و مقاومت ناپذیر تلقی کنند. این به شما احساس خوب و بی حد و مرزی می دهد، اما مطمئن شوید که با انصاف با آنها رفتار کرده اید و آنها را به دنبال خود نکشیده اید، زیرا این روشی است که بعدها در مورد خودتان مورد استفاده قرار خواهد گرفت .توانایی های خلاقانه شما اکنون در حال بالا رفتن است و شما از بیان آنها به هر صورتی که مایلید، لذت خواهید برد.
شهریور
دوست دارید تغییراتی در خانه ایجاد کنید.نمی خواهید تغییرات زیادی ایجاد کنید حتی تغییر وضعیت نور خانه هم کافی است.از این که زمانی را برای خودتان داشته باشید خوشحال می شوید.
مهر
هماهنگی بین شما و سیاره حاکم بر شما ونوس،هم چنین پلوتر شما را قادر می سازد که تغییراتی اساسی و سازنده در برخی از روابط تان بوجود بیاورید.آماده این باشید که از طریق احساسات تان با برخی مردم مورد توجه تان صحبت کنید چون در این صورت آنها می فهمند که جایگاه شان در قلب شما چیست.آن چه که اخیراً ما بین شما اتفاق می افتد وضعیت روابط شما را طی چند ماه آینده بهتر می کند پس از این شانس استفاده کنید و فضا را برای روابطی بهتر آماده سازید.
آبان
اعضای خانواده امروز بسیار شاداب و سرزنده هستند.شاید وقتی به خانه بروید شاهد تغییراتی در آن جا باشید.سعی کنید هر چقدر می توانید انعطاف پذیرتر باشید.زیرا در حال حاضر به دوست بیشتر از دشمن احتیاج دارید.
آذر
امروز بهترین زمان برای انجام کارهای عملی نیست چون سر شما در آسمانها سیر می کند. و قدرت تمرکز زیادی ندارید. خیلی مهم است که کارهای اداری و نوشتجات را انجام ندهید چون با روحیه ای که دارید بسادگی از همه چیز برداشت اشتباه خواهید کرد. یکنفر بدنبال این است که شما را در عشق گول بزند، پس مراقب باشید.
دی
امروز مسئله ای پیش می آید. اگر از نتیجه آن ناراحت شدید، لازم است که حتماً‌ با وجود این ناراحتی امیدوار و شاد باشید. البته شما تا حدی عالی هستید اما شاید کمی بدتر باشد، و تا حدی بیش از اندازه ولخرجی می کنید. بنابراین شکرگزار چیزهای خوبی باشید که در اختیار دارید.
بهمن
ستارگان بیشترین صمیمیت و گردش با دوستان را برای شما تامین می کنند و این موضوع حتماً‌ در رابطه با کار و تجارت سودمند خواهد بود . امروز بهترین روز برای تاثیر بر دیگران است و این موضوع شما را به اهدافتان نزیک می کند .
اسفند
یکتایی شما زندگی را مقداری خشمگین می کند و بقیه مردم را سرگرم بنابراین چرا زندگی را تلف می کنید آن هم از نوع تیره و رنج آور کسی در پایین آوردن شما اصرار می کند. آن طرف تر چهره های خندان و دستهای اشاره گر را می بینید به آن جاست که باید زمانتان را به سر برید.
منبع: نیک صالحی

  • :)
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: گیفت چیست، zohreh و Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر