فال روزانه 08 / 10 / 1393

Excellency

New member
2014-11-26
17
24
0

فروردین

امروز در مرکز توجه قرار دارید. سعی نکنید هیچ چیز را مخفی کنید. خودتان باشید. سعی کنید روی کارهای نیمه تمام تمرکز کنید و آنها را به انجام برسانید. حتی اگر حوصله انجام کار ندارید هم سعی کنید به خودتان انرژی بدهید. خوش بینی و مثبت اندیشی به شما کمک می کند تا در رابطه عاطفی خود موفق تر باشید. اگر مجرد هستید، از اینکه به فرد مورد علاقه تان ابراز علاقه کنید نترسید. از آنجا که اطرافیان توجه زیادی به شما دارند، سعی کنید مراقب حرف ها و رفتارهای خود باشید.

اردیبهشت
امروز انرژی ها به گونه ای هستند که می توانید در کمال آرامش به کارهای عقب افتاده خود برسید. در ضمن، حس های نوستالوژیک نیز دارد. این خیلی خوب است از آن برای دوره کارهای خود در 9 گذشته استفاده کنید و ببینید آیا اهدافی که همیشه دنبالش بوده اید به مرحله اجرا در آمده اند یا خیر. زندگی شخصی خود و حس و حال های عاطفیتان را نیز می توانید در دنیای مجازی همانند فیس بوک دوره کنید. سپس برای روزهای آینده چشم انداز بزرگی ترسیم کنید و اهداف تازه تعریف کنید. محبت و اشتیاقات عاطفی شما زیاد است آن را از عشقتان دریغ نکنید.

خرداد

امروز هیجانات بالایی دارید و می خواهید در همه جا حسابی خودنمایی کنید. اصلا کم نگذارید. وقتی دلتان می خواهد صحبت های طولانی و عمیق داشته باشید، به گفت‌وگوهای کوچک اکتفا نکنید. در جشنواره های یا محیط هایی که دوستان زیادی دور هم هستند حاضر شوید. ارتباط های نزدیک امروز موجب خوشحالی زیاد شما می شوند زیرا می توانید استعدادها و توانایی های خود را برای دیگران شرح دهید. اگر مجرد هستید، خوب است در مکان های حضور به هم برسانید که بیشتر مورد علاقه تان هستند زیرا احتمال آشنایی با یک فرد جدید را دارید.

تیر

امروز بیشتر تمرکز و حواس شما روی مسایل کاری و مالی است. دایم در ذهنتان انواع نقشه ها و برنامه را بالا و پایین می کنید تا یک راهکار مناسب برای افزایش درآمد خود بیابید. به جزئیات نیز توجه داشته باشید. از همه دقیقه های امروز برای دوره گذشته های کاری استفاده کنید تا اشکالات کار خود را بیابید. اگر از الان تحقیق را آغاز کنید، می توانید در آخر سال یک جمع بندی کامل و جامع داشته باشید و با رویکردی جدید وارد سال تازه بشوید. امروز شاید احساس کنید سهمتان از عشق خیلی بیشتری از چیزی است که اکنون دارید! همین موجب می شود تا در جست‌وجوی کسی باشید که ارزش بیشتری دارد.

مرداد

از اینکه امروز رویاهای بزرگی در سر بپرورانید هیچ هراسی نداشته باشید. کائنات به طور کامل از شما پشتیبانی می کنند. پس از این فرصت استفاده کنید تا چشم انداز کاری خود را توسعه دهید و برنامه های بهتر برای زندگی و کار ترسیم کنید. اگر نقشه های کنونی شما چندان جامع نیستند و همه اهدافتان را در بر نمی گیرند، امروز فرصت خوبی برای تکمیل آنها است. از افراد کارشناس مشورت بگیرید. حتی می توانید از دوستانی که در راه دور قرار دارند نیز کمک های فکری بگیرید. رابطه عاطفی خود با عشقتان را مستحکم تر کنید. با نگاهی مثبت به صمیمت بیشتر عشقتان کمک کنید.

شهریور

امروز حواستان را حسابی جمع کنید. اگر در نظر دارید برنامه های آینده را توسعه دهید و درآمد بیشتر و موقعیت بهتر برای خود رقم بزنید، روی جزئیات مسایل دقت بیشتری داشته باشید. با وسواس همه خوبی ها و بدی های افکار و طرح های خود را بنویسید. برای اینکه خیلی هم به ذهنتان فشار نیاید، ساعاتی را هم در کلاس های یوگا حاضر شوید. چه چیزی باعث می شود در رابطه عاطفی احساس امنیت داشته باشید؟ همان کار را انجام دهید. به عشقتان بیشتر نزدیک شوید و با هم در مورد ایده هایتان همفکری کنید.

مهر

تاریخ امروز عدد شانس شما است. می توانید از جادوی انرژی های این روز برای خوشحالی بیشتر خودتان و موفقیت در کارهایتان بیشترین استفاده را ببرید. با استعدادهای درونی که شما دارید، پروژه های در دست اجرا خیلی بهتر و سریع تر باید پیش بروند. پس روی جزئیات آنها تمرکز کنید و برای هر بخش کار به طور جداگانه ایده و طرح بدهید. در رابطه عاطفی خود حس خوش بینی دارید. با مثبت نگری خوبی ها و بدی های رابطه خود را مورد بررسی قرار دهید و اگر یک درصد فکر می کنید این رابطه مناسب نیست، از آن بیرون بیایید.

آبان

از فرصت امروز برای دوره 9 ماه گذشته استفاده کنید. تا سال تمام نشده، معایب کارهای خودتان را پیدا کنید. روی جزئیات آنها تمرکز کنید تا ایراد کار خود را بیابید و در طرح های آینده، دوباره آنها را تکرار نکنید. موفقیت های کاری امروز، هدیه ای از آسمان است. قدر آن را بدانید. برای سلامتی خود نیز اهمیت بیشتری قایل شوید. عادت های بد را کنار بگذارید. با نیمه گمشده خود در مورد آرزوها و امیدهاتان حرف بزنید. با هم برای ورزش برنامه ریزی کنید.

آذر

بال های خود را بپوشید. امروز زمان نمایش است. همانند صحنه تئاتر، روی سنِ زندگی بروید و استعدادهای خود را در قالب بازی به دیگرات نشان دهید. از اینکه برخی از این نمایش خوششان نیاید، نگران نباشید. شما بهترین بازی خود را ارائه دهید و مطمئن باشید کسانی که با روحیه شما سازگاری بیشتری دارند، در انتهای بازی حسابی برایتان کف خواهند زد و تشویقتان خواهند کرد. خوش بینی و مثبت نگری خود را بیشتر کنید. به لطف این همه انرژی خوب، با نیمه دوم خود مهربان تر باشید و عشقی که لایق آن است را به او بدهید.

دی

زیپ دهان خود را کشیده اید و در سکوت و بی نظری با دیگران معاشرت می کنید؟ کافی است! امروز باید دهان خود را باز کنید. باید نظر بدهید و لبخند بزنید. از سایه بیرون بیایید و استعدادهای خود را نمایش دهید. شما توانایی و استعدادهای بسیاری دارید. چرا در لاک خود فرو رفته اید؟ اعتماد به نفس داشته باشید و روی صحنه بیایید. نه تنها طرح هایتان را بیان کنید که حتی احساساتتان را نیز بروز دهید. با عشقتان به چند سال آینده زندگی خود فکر کنید و آن را همان گونه که دوست دارید، ترسیم کنید. سپس روش های رسیدن به آن را پیدا کنید و در همان مسیر قرار بگیرید.

بهمن

ارتباط های اجتماعی خود را بیشتر کنید. برای اجرایی کردن طرح هایی که در سر دارید، باید دوستان بیشتری دور خود جمع کنید. از ایده ها و همفکری های آنها کمک بگیرید. چه لزومی دارد تنهایی به سمت اهداف پیش بروید وقتی می توانید از همراهی و همکاری دیگران بهره مند شوید. با همه مهربان باشید و معجزه لبخند را فراموش نکنید. اگر شما و عشقتان در دو فاز فکری متفاوت هستید، امروز با هم به دنبال نقاط مشترک بگردید. اما این را در نظر داشته باشید که وقتی آدم ها با هم فرق دارند، جاذبه آنها برای هم بیشتر می شود. پس از این تفاوت استقبال کنید.

اسفند


بهترین درمان دوری از استرس چیست؟ اینکه کارهای عقب افتاده خود را انجام دهید. روی مسایلی که باید انجام شوند تمرکز کنید و به جزئیات آنها نیز رسیدگی کنید. از همه فرصت هایی که دارید برای ریز شدن روی جزئیات رویدادها و طرح های خود استفاده کنید. با افرادی که می توانند کمک کنند یا مشاوره بدهند رابطه نزدیک تر برقرار کنید. اگر در عشقتان خوشحال هستید، امروز را با هم جشن بگیرید. قلبتان را باز کنید و محبت خود را در دل عشقتان جاری کنید. با هم بیرون بروید یا اگر دوست دارید در خانه بمانید و با هم فضای خانه را رمانتیک کنید.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر