فال امروز چهارشنبه9مهر

نگار

همراه نمونه
2014-09-10
289
460
0
.......
[h=3]- متولدین فروردین ماه[/h]
هم اکنون درحالیکه شما در جستجوی راه‌هایی هستید که بتوایند شغلتان را با فرد دیگری یکی و ترکیب کنید، ممکن است رابطه‌های دوستی‌تان به مشکل بربخورد. متاسفانه شما هر چه بیشتر در این رابطه خود کند و کاو و جستجو کنید ممکن است طرف مقابلتان از شما دلزده شود. یاس و ناامیدی در شما حکمفرما خواهد شد، مگر اینکه شما قبل از اینکه برای کار خود برنامه ریزی بلند مدت کنید، قدمی به عقب بردارید و ببینید پشت سرتان چه خبر است.
[h=3]- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه[/h]
امروز شخص قدرتمندی شما را ترغیب می‌کند که مسئولیت‌هایی را بر عهده بگیرید. و اگرچه شما با این نظریه موافق هستید که این کار مشکلی برای انجام دادن است، و می‌دانید که واقعا اثراتی که بعدها از انجام این کار به جا می‌ماند واقعا پیچیده است. اگر بیش از حد تلاش کنید یا اینکه به اندازه کافی تلاش نکنید می‌بینید که نمی‌توانید از پس آن برآیید و مسئله را حل کنید. مسئله اصلی این است که باید خود را از تعهدات قبلی و یا عادات قدیمی رها کنید،‌ خود را بر این اساس بگذارید که نیازهای کنونی خود را تامین کنید و برای تحقق بخشیدن آرزوهایتان تلاش کنید.
[h=3]- فال روزانه متولدین خرداد ماه[/h]
ماه امروز دوباره به نشانه تان باز می‌گردد و بهتان کمک می‌کند واقع بینی خود را بازیابید (بخصوص اگر تازگی‌ها خیلی خیالباف شده باشید). رویاپردازی کردن کار بدی نیست، اما حالا که منطقی تر شده‌اید، می‌توانید تفاوت‌های بین واقعیت و رویا را تشخیص بدهید. ولی یادتان باشد حتی وقت‌هایی که خیلی عمل گرا می‌شوید، قدرت تخیل خود را فراموش نکرده و ازش استفاده کنید.
[h=3]- فال روزانه متولدین تیر ماه[/h]
درحالیکه شما مثل یک صخره عمل می‌کنید تا از چیزهایی که دوست دارید پشتیبانی کنید، اکنون استواری احساسی شما می‌تواند نقش مهمی ایفا کند. به نظر می‌رسد اشخاص دیگر نیاز به شما داشته باشند و شما سعی می‌کنید هر کاری از دستتان برمی‌آید انجام دهید. اما واقعاً عاقلانه نیست که تمام انرژی‌تان را از دست بدهید بدون اینکه خودتان در عوض به نتیجه‌ای برسید، پس صبر کنید تا در پایان به نتیجه برسید. سخاوتبهترین نتیجه است.
[h=3]- فال روزانه متولدین مرداد ماه[/h]
امروز شما حتماً باید با خواهر و برادر و یا یکی از دوستان نزدیکتان گفتگویی جدی داشته باشید. حتی اگر شما فکر کنید که همه چیز عالی و خوب است ولی باز هم مشکلی وجود دارد، مثل اینکه مسائل احساسی حل نشده‌ای در خفا وجود دارد. به جای اینکه چشم‌هایتان را به روی این موضوع ببندید، بهترین کاری می‌توانید بکنید این است که بحثی صادقانه و با دیدی باز داشته باشید.
[h=3]- فال روزانه متولدین شهریور ماه[/h]
باوجود اینکه امروز به فکر تفریح و خوشگذرانی هستید، ولی فعلاً وقت کار کردن است. شما کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و به راحتی نمی‌توانید همه آنها را تمام کنید. اما سعی نکنید کارها را یکدفعه و با هم انجام دهید. جدی باشید، زمان کافی صرف کنید و هر کاری را با دقت انجام دهید تا مجبور نشوید آن را دوباره انجام دهید.
[h=3]- فال روزانه متولدین مهر ماه[/h]
شما از اینکه درگیر یک نمایش غم انگیز شوید خوشحال به نظر نمی‌رسید و ترجیح می‌دادید که امروز از آن جلوگیری کنید. اما به نظر می‌رسد غیر ممکن است تا از شکست سبقت بگیرید و فعل و انفعالات نه چندان مهمی میتواند ناگهان تبدیل به یک حادثه بزرگ و مهم شود. به جای تلاش برای آرام کردن دیگران توجه خود را برای یک تغییر مهم در زندگی خودتان جمع کنید. به اعتقادات خودتان بچسبید و اجازه ندهید تا دیگری شما را فریب داده و از ارزش‌هایتان دور کند. اگر صداقت و درستی خود را حفظ کنید همه چیز به بهترین صورت برای تان بوجود می‌آید.
[h=3]- فال روزانه متولدین آبان ماه[/h]
شما امروز احساس نمی‌کنید بار تمام دنیا روی دوش‌هایتان سنگینی می‌کند! اما یک نفر سعی دارد شما را به این مسیر بکشاند. اگر یکی از دوست‌های صمیمی‌تان اشتباهی را به دروغ به گردن شما بیندازد، شاید امتحان کردن خود ایده خوبی باشد. اما مشکل اصلی شما این نیست. شما نباید به هیچ وجه اجازه دهید افراد دیگر اعتماد به نفستان را ازتان بگیرند.
[h=3]- فال روزانه متولدین آذر ماه[/h]
اعتراف کردن به اینکه چگونه یک انسان خوب به نفع شما فعالیت می‌کند ممکن است برایتان کار سختی باشد. خواه دلیل این کار اعتماد به نفس شما باشد خواه به این دلیل باشد که شما در مورد انگیزه‌های دیگران سئوال می‌کنید، نادیده گرفتن یک رفاقت یا شور و حرارت احساسی از قبول کردن ارزش ظاهری آن آسان‌تر است. ترسهایتان را نابود کنید؛ زندگی آنقدر کوتاه است که ارزش این را ندارد قبل از اینکه فرصتی برای پیشرفت داشته باشیم، پشتیبانی و عشق دیگران را رد کنیم.
[h=3]- فال روزانه متولدین دی ماه[/h]
با وجود اینکه شما می خواهید مهمان ای را که برای شام در خانه تان تدارک دیده اید را کنسل کنید،و یا به خاطر کارهایی که دارید در خانه بمانید، ولی پیگیری کردن برنامه های اجتماعی شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زمانی که شما فرصت استفاده کردن از لحظه های لذت بخش را دارید، فراموش نکنید که برای فعالیتهایتان برنامه ریزی کنید.
[h=3]- فال روزانه متولدین بهمن ماه[/h]
شما امروز فکر شاد و روشنی دارید و بنابراین در پیدا کردن دوستهای جدید و تقویت کردن دوستی‌های کهنه اصلا نباید تعلل کنید! البته همه چیز بازی و تفریح نیست! اگر بخواهید به تمام وظایفتان برسید خیلی هم سرتان شلوغ خواهد بود. وقتی به کارهایتان می‌رسید خیلی خودتان را نگییرد! شما می‌توانید این کار را انجام دهید، اما همه وقتتان گرفته می‌شود.
[h=3]- فال روزانه متولدین اسفند ماه[/h]
رویاهای محو و تیره می توانند امروز شما را در دردسر بیندازند. پس بهتر است با عینک واقع بینی به آینده نگاه کنید. اگر به گذشته مانند رنگ های روشن و اشکال زیبا نگاه کنید ، می توانید به آنچه که دیده اید تکیه کنید؛ از تصورا ت رنگارنگ خود گیج و پریشان نشوید. که این افکار زودگذر دوام نمی آورند. روی حقایق استوار تکیه کنید، که می تواند در روزهای پیش رو برای بسیار مفید و سودمند باشد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: گیفت چیست

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر