عکس: کمپین «رژ لب»

روشنک m

مدیر تالار اسرار خانه داری
2013-12-01
1,103
1,110
0
یک جامعه فعال در زمینه سلامت بانوان اخیرا کمپینی براه انداخته تا خطر مبتلا شدن به سرطان گردن رحم در بانوان را یادآوری کند.

تاپ ناپ: یک جامعه فعال در زمینه سلامت بانوان اخیرا کمپینی براه انداخته تا خطر مبتلا شدن به سرطان گردن رحم در بانوان را یادآوری کند. این کمپین برای فراگیر شدن از ترفندی جالب در شبکه های اجتماعی استفاده کرده است که قبلا در چند مورد همانند چالش سطل آب یخ شاهد آن بودیم.این روش کارکردی چند هزاربرابری به نسبت تبلیغات دیگر داشته است. در این تصاویر هر فرد برای یاد آوری به دختران و زنان برای بازرسی سالانه جهت جلوگیری از سرطان گردن رحم عکس از خودش منتشر میکند بطوری که رژ لب روی صورتش را بصورت معنا داری بر روی صورتش پخش کرده است. این کار باعث کنجکاوی عده زیادی شده و پس از متوجه شدن از قصد این کمپین به آن میپیوندند.

هر چند بعضی معتقدند این کمپین هم ممکن است همانند چالش سطل آب یخ که هدف اصلی آن کمک به جامعه سرطان در نیوزلند و مؤسسه خیریه کمک به بیماران اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ای‌ال‌اس)در آمریکا بود هدف اصلی خود را از دست بدهد و در بین متقاضیان بدون هدف پیگیری و دنبال شود با این حال این کمپین افراد زیادی را آگاه کرده و تقریبا بصورت رایگان به اهدافش رسیده است.سرطان گردن رحم دومین سرطان رایج در زنان است. هر سال حدود ۵۰۰ هزار زن به این بیماری مبتلا می‌شوند و حدود ۳۰۰ هزار نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست می‌دهند که بیشتر آنها در کشورهای در حال توسعه هستند.

455617_458.jpg


455618_370.jpg


455619_362.jpg


455620_181.jpg


455621_152.jpg


455622_187.jpg
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر