عکس نسخه نقره‌ای آیفون 7 اپل لو رفت

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


هرچند هنوز به زمان معرفی آیفون 7 نزدیک نشده‌ایم، شایعات و خبرها در مورد این نسخه آیفون شروع شده و اکنون نیز عکس نسخه نقره‌ای رنگ iPhone 7 لو رفته است.باکانال علاءالدین همراه باشید.


اگرچه هنوز زود است که منتظر خبرهای رسمی درباره آیفون جدید اپل باشیم، شایعات در مورد آن شروع شده است. در عکسی که ادعا شده مربوط به آیفون 7 است نسخه نقره‌ای این گوشی لو رفته. اگر این عکس همان آیفون 7 باشد، می‌بینیم که اپل خطوط آنتن را در این نسخه حذف کرده و آنها را به بالا و پایین منتقل کرده است؛ خطوطی که بسیاری از کاربران سری آیفون 6 و 6اس را آزرده‌خاطر کرده بود.


در پایین عکس داک اسمارت کانکتور به چشم می‌خورد. پیش‌تر نیز از اضافه شدن داک مغناطیسی (همان چیزی که اولین بار در آیپد پرو دیده شد) به اسمارت‌فون‌های اپل خبر رسیده بود. به نظر می‌رسد اپل تصمیم دارد دوربین آیفون را نیز در آیفون 7 مسطح کند و مشکل برآمدگی را در این نسخه حل کند.



در عکس زیر می‌بینیم که از جک 3.5 میلی‌متری صدا در آیفون 7 خبری نیست و گفته شده اپل برای ساده‌تر شدن فرایند ضدآب کردن آیفو7 این جک را حذف کرده است. از طرفی با حذف این جک فضای بیشتری برای باتری در اختیار این نسخه آیفون قرار می‌گیرد.


به‌هرحال هنوز زود است که در مورد تغییرات آیفون صحبت کنیم و معلوم نیست که این عکس‌ها واقعی باشد یا خیر. فعلا باید تا شهریور ماه و معرفی آیفون جدید صبر کنیم.
(gsm)
 

samin

Moderator
2016-04-06
77
41
0
تهران
به نظر من تو ایران ایفون جز کلاس گذاشتن دیگه هیچ کاربردی نداره
اما این هم قبول دارم که بعضی ها واقعا استفاده میکنند..اما در کل گفتم:cool:
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر