عکاسی مدلینگ راهی میانبر در عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
عکاسی مدلینگ راهی میانبر در عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی: در مقاله ی "عکاسی مدلینگ چیست؟" به توضیح مختصری در مورد چگونگی شکل گیری و انجام یک پروژه مدلینگ تا رسیدن به مرحله و پرداختیم. در این مبحث میخواهیم بگوییم عکاسی مدلینگ راهی است : بدون واسطه و بدون اتلاف وقت و سرمایه ، برای معرفی بِرند شما به دنیای مُد.




طراحی مدلینگ و عکاسی مدلینگ

در دنیای امروز طراحی مدلینگ و عکاسی مدلینگ ، به واسطه تبلیغات ، ارتباطی تنگاتنگ با یکدیگر دارند. طراحان مُد برای ارائه کار خود و در حالتی تخصصی تر برای معرفی برند خود ، نیازمند عرصه ای کارآمد هستند که بتوانند طرح خود را به نمایش بگذارند و این عرصه چیزی نیست جز تبلیغات با عکس مدلینگ. در عکاسی مدلینگ که اغلب با حضور شخص یا اشخاصی به نام مدل ، انجام می شود ، می توان با نشان دادن جزئیات و ریزه کاریهای طراحی شده در هنر طراح مُد ، نمایش زیبایی های اثر و جذابیت حضور مدل در تصاویر ، بر جنبه عکاسی تبلیغاتی آن تاکید بیشتری داشت.
برندینگ

بِرندینگ و در واقع معرفی و شناساندن یک بِرند در جهان رو به گسترش مُد ، کار آسانی نیست و راهی طولانی در پی دارد ، اما عکاسی مدلینگ در کوتاه کردن این راه و آسان کردن مسیر ، می تواند کمک بسیار زیادی به طراحان مُد بنماید.

از این رو طراحان مُد همواره به دنبال افرادی هستند که در این عرصه حضوری قدرتمند دارند و در تبلیغات حرفی برای گفتن دارند.

این افراد کسانی نیستند جز عکاسان مدلینگ و مانکنها یا مدل ها. عکاس مدلینگ با شناخت کاملی که از دنیای مُد و فشن دارد و با آگاهی از دنیای تبلیغات ، نقش مهمی در موفقیت بِرند و فروش محصول دارد. در دنیای امروز دیگر نمی توان تاثیر عکاسی تبلیغاتی در بِرندینگ و عکاسی مدلینگ در صنعت مدلینگ را نادیده گرفت ، زیرا مخاطبان این عرصه توجه ویژه ای به عکس مدلینگ و زیبایی های مسحور کننده ی آن دارند.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر