عطرهای خوب اول و آخر سال !

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
اين روزها که هنوز هواي سرد را سپري مي​کنيم، لباس‌هاي گرم‌تر و كلفت‌تر، قفسه‌هاي كمد لباس‌مان را از آن خود كرده است، بهتر است سراغ عطر و ادکلن‌هایی برویم كه رايحه‌اي ماندگار و قوی‌تری دارند تا باوجود پوشيدن لباس‌هاي ضخيم‌تر بتوانيم با پخش رايحه‌هاي دلنشين خاطرات زيباي روزهاي سرد را در ذهن دلنشین‌تر كنيم.


کلاسیک و مردانه
Amber & Lavender jo Malone for men


رايحه‌اي ظريف و بر گرفته از بوي شكوفه مركبات و دانه‌هاي قهوه كه بويي گرم و دلنشين را با تلفيقي از بوي عنبر و دارچين و پالپ ليمو و چوب صندل به مشام مي‌رساند؛ رايحه‌اي كلاسيك و مردانه که شاید در رده عطرهای جدید نباشد اما همچنان با قدمت چند ساله‌اش جزو بهترین‌هاست که پیشنهاد می‌شود با پوششي رسمي و سنگين استفاده شود.







شیرین و ماندگار
Lolita Lempicka for women


رايحه اي به شيريني شيرين بيان! تلفيقي از بوي شيرين شيرين بيان و تلخ بادام را در كنار بوي ملايم وانيل و خاص پيچك امتحان كنيد. تلخي بادام براي بالا بردن و تقويت ذهن مناسب است و بوي دلنشين وانيل براي به آرامش رسيدن ذهن تاثير چشم‌گيري در اين رايحه ايجاد مي‌كند.







به روز باشید
Loverdose Tattoo Diesel for women


دیزل برای خانم‌هایی که به پوشش و به‌روز بودن اهمیت می‌دهند، هدیه خوشبویی را در سال 2013 روانه ویترین عطرفروشی‌ها کرد تا با رایحه شیرین و ماندگارش موردپسند خانم‌های مشکل‌پسند قرار بگیرد. بوی دلنشین وانیل در کناررایحه گل رز و یاس، شکوفه پرتقال و نارنج رایحه این عطر را در رده عطرهای پرفروش 2013 قرار داده است.


شرقی و دلنشین
Manifesto Yves Saint Laurent for women


اگر می‌خواهید به همه شرقی بودن‌تان را نشان دهید، بدون شک سراغ رایحه مانیفستو بروید! رایحه ای با بوی چوب سدر و صندل در کنار شکوفه یاسمن و زنبق، مویز و وانیل. این ادکلن در سه سایز 30، 50 و 90 میل تولید شده است. رایحه این عطر برای یک مهمانی رسمی پیشنهاد می‌شود.


بوی خوش زنجبیل
Dolce gabbana-the one


افراد خوش سليقه بدون شك رايحه‌اش را مي‌پسندند. رايحه‌اي مركب از گشنيز، گريپ فروت، دانه هل، دانه قهوه، شكوفه پرتقال، زنجبيل، ريحان، سرو و تنباكو كه بوي تلخ و گرمي دارد؛ گرمايي كه از آن زنجبيل و دانه‌هاي قهوه‌اي است كه در تركيبات اين معجون خوش بو به كار رفته است.بوي عطر وانيل مي‌تواند باعث ايجاد آرامش دروني‌تان شود.







برای سخت‌پسندها
Far Away Exotic Avon for women


رایحه این عطر بدون‌شک برای سخت‌پسندهاست؛ عطری با رایحه‌ای شیرین و سنگین که کمی تا قسمتی هم ماندگار است. ترکیب رایحه انبه، چای، نارنگی، زعفران، نارگیل، شکوفه یاسمن، نعناع هندی، عنبر و چوب صندل می‌شود عطری که باب میل خانم‌هایی است که روحیه‌ای سخت‌گیر اما شاد دارند. شیرینی نارگیل در کنار بوی چوب از درون ریلکس‌تان می‌کند و سختگیرترین سلیقه‌ها را نرم!


متفاوت شوید
Gentlemen Only Givenchy for men


ترکیب شیرین و تند از نارنگی سبز، فلفل صورتی، سدر و نعناع هندی که در سال 2013 در دو سایز 50 و 75 میل روانه ویترین عطرفروشی‌ها شده است. بوی متفاوت و کلاسیک این رایحه بیشتر برای مناسبت‌های نیمه رسمی به آقایان خوش‌پوش پیشنهاد می‌شود.

منبع : مجله زندگی ایده آل
bartarinha.ir
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر