عبدي: قلعه نويي بهتر تفکراتش را پياده کرد

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0
عبدي: قلعه نويي بهتر تفکراتش را پياده کرد

پيشکسوت پرسپوليس مي گويد در شهرآورد 78 امير قلعه نويي بهتر توانست تفکراتش را پياده کند و با يک مساوي، زمين را ترک کند.

حسين عبدي با بيان اينکه بازي پرالتهاب و پرهيجاني را شاهد بوديم، خاطرنشان کرد: در اين ديدار بازيکنان استقلال همچون اولادي، قاضي و اکبرپور ميل به حضور در مرکز زمين را داشتند و اين درست نقطه قوت پرسپوليس بود.

به گزارش ايسنا، او ادامه داد: بازيکنان پرسپوليس به دنبال خنثي سازي خسرو حيدري بودند و همين هم کمي در بازي آن ها تاثير داشت.

بازيکن اسبق پرسپوليس درباره روند کلي بازي نيز اظهار کرد: استقلال بازي سازي را از هافبک ها شروع مي کرد ولي پرسپوليس دفاع هاي راست و چپش را در بازي شرکت مي داد و بازي سازي را از عقب زمين شروع مي کرد.

عبدي اضافه کرد: تيم پرسپوليس در نيمه دوم بازي هجومي تري را ارائه داد و اين به خاطر نياز مبرم اين تيم به کسب امتياز بود.

وي در مورد کيفيت بازي اظهار کرد: کنترل بازيکنان و خنثي سازي طرف مقابل سبب شده بود تا در اين بازي بازيکنان انرژي زيادي را براي اين کار صرف کنند. مطمئنا فشار بازي بر کيفيت اين ديدار تاثيرگذار بوده است.

عبدي خاطرنشان کرد: فلسفه نباختن در مقابل حريف همواره در چنين بازي هاي حکمفرماست. شما فرض کنيد که استقلال در يک غافلگيري گلي را به ثمر مي رساند، در آن صورت تيم پرسپوليس که بازي بهتري را از خود ارائه مي داد، مي گفت کاش بازي را مساوي مي کرديم.

بازيکن اسبق پرسپوليس در مورد اينکه کدام يک از مربيان توانستند تفکرات خود را در زمين پياده کنند گفت: به نظرم امير قلعه نويي توانست بهتر تفکرات خود را در زمين پياده کند و با يک تساوي بازي را به پايان برساند
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر