ظریف: تا رسیدن به توافق فاصله‌ای نداریم

  • نویسنده موضوع نویسنده موضوع Atash
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
👋 سلام!

انجمن یه حس خوب جایی برای گفت‌وگو، تجربه‌های مفید و ارتباط دوستانه است. برای ارسال پیام، چت خصوصی، یا دانلود فایل‌ها، کافیه ثبت‌نام کنی.

📝 [ثبت‌نام کن و شروع کن!]

Atash

افتخاری
2013-07-17
1,565
3,717
0
[h=1]ظریف: تا رسیدن به توافق فاصله‌ای نداریم
[/h]

» سرویس: سياسي - سياست خارجي
کد خبر: 93121308271
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۵



وزیر خارجه کشورمان گفت: کشورهای غربی به ویژه آمریکا باید بین دستیابی به توافق هسته‌ای با تهران یا ادامه تحریم‌ها یکی را انتخاب کنند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) محمد جواد ظریف روز چهارشنبه گفت: اگر غرب واقعا به دنبال دستیابی به توافق با ایران بر سر برنامه هسته‌ای تهران است، نیازی به ادامه تحریم‌ها نیست.
وزیر خارجه ایران همچنین اعلام کرد: مشکل جدی بر سر راه توافق فشار بیش از اندازه افرادی است که ایجاد هراس کرده و سعی می‌کنند در مسیر مذاکرات موانعی ایجاد کنند.
ظریف با اشاره به دور آخر مذاکرات بین ایران و کشورهای 5+1 گفت: طرف‌های مذاکره کننده در این دور از گفتگوها به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافتند.
وی خاطر نشان کرد: علی رغم وجود اختلاف بین طرف‌های مذاکره کننده «تا توافق نهایی فاصله‌ای نداریم.»
بنا بر گزارش پرس تی وی، ظریف در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه خطوط قرمز ایران چیست، اعلام کرد: ما اعمال فشار و ضایع شدن حقوق مردم خود را نمی‌پذیریم و چیزی بیشتر از حق قانونی خود که همان پیشرفت برنامه صلح آمیز هسته‌ای و رفع فشارهای بین المللی علیه ایران است، نمی‌خواهیم.
به گزارش ایسنا، دور بعدی مذاکرات قرار است 24 تا 29 اسفند به احتمال قوی در ژنو برگزار شود.
انتهای پیام

 

درباره ما

  • انجمن یه‌حس‌خوب در اردیبهشت سال 1392 با هدف ایجاد یک شبکه اجتماعی شامل موضوعات سرگرمی، علمی، دانشگاهی، فناوری و ... شروع بکار کرد و بیش از یک دهه آنلاین است. این مجموعه کاربرمحور بوده و اعضای آن در طول این سال‌ها تجارب خود را برای شما بازدیدکنندگان عزیز به اشتراک گذاشتند. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد، از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری نمایند.

منوی کاربر