طلا چند روز دیگر ارزان میشود

نسترن

Moderator
2014-11-28
179
154
0
papioni.blogfa.com
9312-13t2500.jpg
رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: معمولا بازار شب عید رسمی نیست و به دلایل نامشخص، قیمت دلار از روز گذشته افزایش یافت و همین موضوع منجر به بالا رفتن قیمت سکه در بازار شد که از چند روز آینده و با آغاز سال نو شاهد رکود بازار و پایین آمدن قیمت‌ها در بازار داخلی خواهیم بود.
محمد کشتی آرای اظهار کرد: بالا رفتن قیمت ها و التهابی که در بازار ایجاد شده دلیل خاصی ندارد و دادوستد شب عید و تقاضاهایی که وجود دارد منجر به بروز تغییراتی شده که موقتی است. وی با بیان اینکه از چند روز آینده و با آغاز سال نو شاهد رکود بازار و پایین آمدن قیمت در بازار داخلی خواهیم بود، گفت: مساله عرضه و تقاضا یکی از پارامترهای اقتصادی است و افزایش تقاضا منجر به افزایش قیمت ها می شود. خریداران حتما فاکتور خود را به عنوان سند کالایی نگهداری کنند

وی همچنین با اشاره به بازار پرفروش طلا و سکه در روزهای پایانی سال گفت: خریداران حتما فاکتور خود را به عنوان سند کالایی نگهداری کنند تا در صورت ایجاد مشکل در مواقع فروش یا برای اطلاع از صحت و سقم اظهارات فروشنده، بتوانند با ارائه نمونه طلا و فاکتور آن به اتحادیه، مشکل خود را برطرف کنند.

سکه‌های تقلبی قابل پیگیری و رد‌یابی نیستند
رییس اتحادیه طلا و جواهر به خریداران سکه هشدار داد که حتما از واحد‌های دارای پروانه کسب خرید کنند، چراکه سکه‌های تقلبی قابل پیگیری و رد‌یابی نیستند و به هیچ عنوان واحد‌های صنفی مجاز و دارای پروانه سکه‌های تقلبی نمی‌فروشند.

کشتی آرای با بیان اینکه فروش سکه‌های تقلبی در واحد‌های غیرمجاز و بدون پروانه کسب انجام می‌شود و این کار خارج از چارچوب قانون نظام صنفی بوده و ارتباطی به واحدهای صنفی دارای پروانه ندارد، اظهار کرد: فروش تمام بسته‌بندی‌های سکه‌ که هولوگرام دارند قابل شناسایی و رد‌یابی هستند. این در حالی است که سکه‌های تقلبی غیرقابل پیگیری و رد‌یابی است.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eMziper

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر